Jeg er desværre nødt til at sælge en del af forretningen fra da jeg ikke har tiden til at lave det hele.
Det du får for dine penge er adgang til 4 forskellige producenter af kuglepenne med tryk.
Du vil have adgang til flere 100 modeller og har mulighed for at sælge kuglepenne fra 1 kr til 50 kr stykket med både tryk eller med laser indgravering.
Producenterne leverer gerne direkte til dine kunder.
Den ene producent producerer også kaffekopper, keyhangers, nøgleringe, lightere, engangs kopper og mere med lave minimumskøb. Vi snakker fra 100 nøgleringe, kuglepenne, kaffekopper.
Du kan se en del af produkterne de sælger på min hjemmeside: www.promotion-print.dk, som også følger med, hvis du er interesseret, den er hostet hos nogle der hedder Web-u der har udviklet CMS systemet, det koster 100 kr om måneden at have siden hostet der.
Den eneste producent der ikke er med i dette tilbud er producenten af neglefile og producenten af keyhangers.
Jeg sælger kun disse kontaktoplysninger til 1 firma/person og jeg vil derefter ikke selv arbejde med dem mere, det skal dog nævnes at der ikke her og nu er nogle kontrakter med nogle af dem om enesalg i Danmark, dette kan der nok forhandles med flere af dem hvis min vil.
Jeg har uden at bruge en krone på markedsføring og nærmest kun solgt til dem der tilfældigvis har fundet med her på amino solgt for over 30.000, og du kan sagtens sælge for langt mere! - jeg kender firmaer der sælger de kuglepenne videre der er på hjemmesiden til det dobbelte!
Giv et bud hvis du er interesseret eller send mig en email på: Janus@lindau.dk :)
Jeg sælger ikke hvis der ikke kommer et ordentligt bud.
75% af omsætningen kom på den første måned eller to hvor jeg brugte noget tid her på amino på at komme med tilbud osv. derefter har jeg mere ladet det køre som det nu kørte da jeg ikke havde tiden til at reklamere for det, pga. alle mine andre projekter.
Jeg er sikker på at man kan få en stor success ud af det her hvis man gider bruge noget tid på det, for kunderne er der, de skal bare kunne finde dig :)
Med hensyn til opsætning så skal du have coreldraw eller et lignende program hvis du gerne vil vise kunderne hvordan det kommer til at se ud på pennene, men ellers kræver det ikke noget. leverandørerne kræver bare at du kommer med vektoriserede filer af det som der skal på pennene, men hvis det er nemme ting som fx. bare noget tekst, så kan man ofte også bare sende teksten osv. til dem også sætter de det op for dig.
Det som der tager tid ved ordrer er selvfølgelig at snakke med kunden, evt. lave grafik til kunden (det har jeg gjort gratis, det behøver man selvfølgelig ikke), herefter sender jeg det til trykkeriet sammen med en leveringsadresse og 4-5 uger senere når kunden modtager pennene sender jeg regning til kunden. af andre ting der tager tid er fx at sende prøver ud til mulige kunder, hvis man vil det.
Andando ApS har overtaget Janus´ website og kontakter og vil indenfor kort tid "opdatere" promotion-print.dk med de ting som vi vil satse på. Har du brug for et tilbud, så tøv ikke med at kontakte os på kontakt@andando.dk, så skal vi hurtigt få strikket et tilbud sammen.
Udover kuglepenne og lightere, vil vi løbende udvide sortimentet, så vi kan tilbyde en bred vifte af reklameartikler.