Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhåbentlig kommende succes site til dansk erhvervsliv - et par spørgsmål / efterspørgelser ?!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har gennem længere tid gået og spekuleret i en idé som jeg har fået. Kan selvfølgelig ikke røbe hele idéen her, da den så kører om en uge, uden mig ved roret! Wink Min idé består i en internet side omhandlende køb/salg mm, som er meget lig med dem vi kender idag fx DBA.dk, dog kan den ikke sammenlignes, i så fald ville der jo nok heller ikke være nogen nyskabelse / behov for en sådan side, men den skiller sig naturligvis ud. Nu kommer mine to spørgsmål så...

#1 - Selve siden

Skal have en til at lave siden til mig, kunne forestille mig, at mange web firmaer ligger inde med nogle for-programmerede skabeloner som måske skal have lavet div. modificeringer før de opfylder mine behov. Ved ikke hvor meget man skal regne med at en sådan side vil koste? Den skal selvfølgelig også ligge på et ok stort webhotel, da der er potentiale i at den kan få mange brugere / annoncer. Ved ikke hvor meget sådanne sider fylder, men hvis vi nu fx siger 10.000 annoncer? Det gjorde heller ikke noget at den var ok brugervenlig, så man evt selv kunne stå for administration, banner reklamer osv...

Hvis nogen vil byde ind på opgaven eller har råd/vejledning, så er I mere end velkomne til at skrive en mail til mig på RubenRasmussen@hotmail.com !

#2 - Salg af "abonnementer" / lancering

Ja det her er så den essentielle og vigtigste del af idéen, for bliver det ikke grebet rigtigt an, så falder det hele til jorden. Nu er det første gang jeg skal føre en idé ud i livet, som er afhængig af et ok stort antal brugere - hurtigt ! Man kan sammenligne det med at føromtalte DBA.dk skulle startes op, der vil brugerne jo også gerne have at der er MANGE annoncer, hvis de skal benytte siden. Ved godt at en sådan side, vokser i takt med at folk hører om den og i takt med at der kommer flere og flere annoncer, men hvordan får man fat i dem hurtigt? Har tænkt lidt, at få 1-2 telefon sælgere til at ringe rundt til firmaer og sælge introduktions tilbud, evt. med en gratis prøveperiode på 3 mdr eller man kunne sige at hvis de havde indrykket 5 annoncer inden en given dato, så ville de få 3 mdr's gratis abonnement eller lign. Er ret sikker på, at det er et produkt som er let at sælge, i og med, at det var tænkt at skulle være et meget billigt produkt fx kr. 200,00 + moms pr. md for frit antal annoncer og benyttelse af sidens andre services, hvilket jo er et stort set ubetydeligt beløb i firma regi og mange folk vil derfor tænke, at det måske ikke kunne svare sig at lade være! Man burde nok også købe lidt annoncering i fx børsen omkring siden eller lave en introduktionsmail og sende rundt til alle de firmaer man kan finde - frygter dog at mange bare vil slette sådan en, frem for at sige ja til et abonnement ved telefonisk henvendelse?

Hvordan griber jeg det an for at få max brugere - hurtigt ?!

Her må folk også meget gerne melde tilbage på ovenstående mail, hvis de skulle ligge inde med nogle guldkorn, ja I smider selvf. også bare svar her i tråden, hvis det er...

På forhånd mange tak!

Og jeg er seriøs omkring min idé og modtager meget gerne tilbud fra folk som kan levere ovenstående opgave...!! :o)

Mvh

Ruben

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:57

Ja det er da åbenbart ikke web design branchen, som er ramt af finanskrisen, når man ligefrem skal trygle om at få lavet arbejde...! ;o)

Virkelig ikke nogen som kan løfte opgaven...??

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:02
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)