Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trade-so-easy

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen herinde som har erfaring med siden www.tradesoeasy.com. Eller har læst den bog de sælger derinde? Umiddelbart lyder det meget interresant, men jeg synes bare det virker lige lovligt dyrt  at de vil have 1860.- for den bog. Omvendt set er det fint nok, hvis den virkelig er så god som de lover :) Men har nogen af jer herinde læst den, og i så fald, er den noget værd?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:06

Du kan nøjes med at sende mig en tusse, så har du lige sparet 860,- helt skattefrit.

Jeg har ikke læst bogen, men det behøver jeg heller ikke for at fortælle dig at det er crap.

Bare overskrifterne er helt håbløse.

Hvis der var en sikker måde at 4000 på om dagen - tror du så ikke de fleste ville gøre det Smile

Klart du KAN tjene penge uanset om kurserne går op eller ned - men du KAN så sandelig også tabe.

Mvh

Jesper

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:19

Jo, jeg tror helt sikkert de fleste ville gøre det, hvis der var en sikker måde :) Det er også derfor jeg forespørger herinde om nogen har læst den.

For jeg ville godt nok føle mig dum at give så mange penge for en bog, hvis det var rent l... :)

Selvfølgelig lyder det alt for godt til at være sandt, men kunne være sjovt hvis nogen havde læst den, og høre om der virkelig var nogen seriøse fif, eller om det hele er lige til skraldespanden :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:52

Jeg har købt den for nogle år siden, men benyttede mig af returretten. Det lykkedes mig at pakke den ud og gennemse den og pakke den ned igen således at den kunne sælges igen.

Hvad angår indholdet er prisen alt for dyr. Alle de informationer der findes i bogen kan du google helt GRATIS, så spar pengene og søg informationerne på nettet istedet.

Desuden er deres budskab om at tjene 4.000 om dagen noget crap og salgsgas. Du kan også tjene 50 millioner om dagen, du skal bare opbygge en virksomhed som sælger derudaf ligesom Microsoft.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:21

Hej,

TradeSoEasy-bogen gør dig i stand til at kunne spotte et godt trading signal ved at bruge den simple 4-step teknik, og du vil blive i stand til at trade både når markedet går op og når markedet går ned.

Du vil blive i stand til at tjene penge næsten hver gang, og i situationer hvor markedet går imod tradingsignalet, vil TradeSoEasy-bogen også lære dig hvordan du sikrer dig selv, så du kun taber en lille sum penge.

Og så tænker I sikkert, at det er da klart at vi skriver det, når det er os der sælger bogen. Vi bruger bogen hver dag i vores egen trading, og ja, du kan ikke vinde hver gang, det kan selv de professionelle ikke, men med vores trading system er det muligt at vinde flere trades end du taber. Det kræver slevfølgelig at du giver dig tid til at sætte dig ind i systemet, og ikke blot bladre bogen igennem, og derfor påstå at den ikke er noget værd. At trade kræver tålmodighed, og er du derfor ikke tilfreds med bogen efter en måned, er det fordi du ikke har givet dig selv og systemet tid nok til at bevise sig selv.

Med venlig hilsen

TradeSoEasy
Support
www.tradesoeasy.com

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:35

TSEsupport:

Hej,

TradeSoEasy-bogen gør dig i stand til at kunne spotte et godt trading signal ved at bruge den simple 4-step teknik, og du vil blive i stand til at trade både når markedet går op og når markedet går ned.

Du vil blive i stand til at tjene penge næsten hver gang, og i situationer hvor markedet går imod tradingsignalet, vil TradeSoEasy-bogen også lære dig hvordan du sikrer dig selv, så du kun taber en lille sum penge.

Og så tænker I sikkert, at det er da klart at vi skriver det, når det er os der sælger bogen. Vi bruger bogen hver dag i vores egen trading, og ja, du kan ikke vinde hver gang, det kan selv de professionelle ikke, men med vores trading system er det muligt at vinde flere trades end du taber. Det kræver slevfølgelig at du giver dig tid til at sætte dig ind i systemet, og ikke blot bladre bogen igennem, og derfor påstå at den ikke er noget værd. At trade kræver tålmodighed, og er du derfor ikke tilfreds med bogen efter en måned, er det fordi du ikke har givet dig selv og systemet tid nok til at bevise sig selv.

Med venlig hilsen

TradeSoEasy
Support
www.tradesoeasy.com

Klassisk ! :-)

If I had a nickel....

Hvad venter I alle sammen på? Skal I ikke tjene 4.000kr om dagen?

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:41

Hej Jørgen Olsen

Klassisk, måske - sikkert ja. Men det kan du jo kun finde ud af hvis du bliver den heldige ejer af vores bog;-)

Med venlig hilsen

TradeSoEasy
Support
www.tradesoeasy.com

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:46

TSEsupport:

Hej Jørgen Olsen

Klassisk, måske - sikkert ja. Men det kan du jo kun finde ud af hvis du bliver den heldige ejer af vores bog;-)

Med venlig hilsen

TradeSoEasy
Support
www.tradesoeasy.com

Hejsa.

Ja, selvfølgelig ! Jeg er da helt sikker på at den virker, men jeg har allerede penge nok - jeg overvejer at skrive min egen bog !

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:32

Hvis man vil daytrade er det en god idé at lære det fra bunden, og der er mange faldgrupper hvis man er amatør,

Jeg synes ikke det er rimeligt i kritiserer bogen uden at kende indholdet.

Vil man trade og tjene 4K om dagen er det muligt hvis man 100-200K at handle med.

Udfordringen, og det kan ingen bøger lære nogen, er at følge metodikkerne og holde fast i dem, de fleste begår fejl i daytrading og mister derfor penge.

Derfor er det korrekt når der skrives, at en måned ikke er nok til at lære dette håndværk.

Køb ren argan olie her

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:04

Gad vide hvorfor der ikke er danske kontaktoplysninger på sitet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)