Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitetskontrol i Kina søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow-iværksættere!

Jeg får inden længe en bog trykt i Kina, og vil høre om der er nogle her, der kan anbefale en kontakt i Kina, der kan foretage kvalitetskontrol for mig. Trykkeriet ligger i Shenzhen.

På forhånd tak!

Bjarne

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 13:26

Det må dælme være et stort oplag siden du mener det kan betale sig rent økonomisk at få det lavet i kina.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:32

Hvor meget vil den kontakt tjene på kvalitets kontrol, selvom folk har flere kontakter til Kina herinde, er chancen for at de bor i nærheden ikke stor.

Måske hvis du oplyste en pris kunne det hjælpe til at overtale en eventuel kontakt.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 13:34

Hej Bjarne,

Hvilken form for kvalitetskontrol taenker du paa? Proof reading eller papir/bindings kvalitet, eller begge maaske :)

Martin 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:58

Hej Martin,

Et tjek af trykkvalitet, og indbinding.

Vh,

Bjarne

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:11

Hej Bjarne

Der er rigtig mange der gør sig i dette i Kina, men det er dog med lidt blandet resultater...

Ved ikke lige om det er en niche der høre ind under deres forretningsområder, men SGS i HongKong laver en masse af disse ting, og har folk myldrende inde i Kina, kun for at lave QC Inspections, og de gør hvertfald deres arbejde ordentlig, men det koster selvfølgelig også lidt :)

Men det kommer selvfølgelig også an på hvilke betingelser du stiller - der er jo forskel på om du vil have de tjekker 4% eller 100% :)

På den anden side kan du altså stort set komme tur/retur til Shenzhen for under 6000 kr. i øjeblikket, så måske det var værd selv og tage derud, hvis du altså har mulighed for dette?

Bendtsen

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:27

Hej Bjarne,

Jeg har en virksomhed der lever af, blandt andet, QC i Kina. Vi er placeret en halv time fra Shenzhen. Lyder det interessant for dig, skal du vaere velkommen til at sende mig en mail (kah(a)inbulk.biz) med detaljer. Du kan ogsaa ringe mig op paa: +86 139 2586 1095 Evt. send mig en sms og jeg ringer dig op.

Mvh.
Kasper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)