Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

øreauktions site sælges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man have virksomhed i udlandet for at drive sådan en side, eller bare domlne i udlandet ?

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:15

Der er flere folk herinde der siger at det kræver et udenlandsk firma (svensk firma er godt nok) da det betragtes som et spil. Jeg har dog ikke kunnet finde nogen form for dokumentation, om at øre auktioner er ulovlige at have, med et dansk firma. 

Jeg havde planlagt at køre det som et dansk firma, og nr der så kom gang i firmaet ville jeg oprette et svensk i stedet for at være på den sikre side. 

Men som sagt kan jeg ikke se "spille delen" i konceptet- der skiltes jo helt tydeligt hvad det koster at byde på auktionen. Man kunne også twiste den ved at sige at klik priserne er fastsat efter ens egne omkostninger ved klik?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:19

Hvordan er de svenske spilleregler da, siden det godt kan lade sig gøre derover ?

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:17

MikkelFriis:

Hvordan er de svenske spilleregler da, siden det godt kan lade sig gøre derover ?

Mikkel

Jeg har ikke sat mig præcist ind i spillereglerne i sverige, men det skulle være muligt at drive en lovlig virksomhed der ovre. 

Rigtig mange sms servicer/konkurrencer er også ofte fra sverige. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)