Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal integration med shopsystem?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Men.. det er heller ikke køberne, der skal overbevises, før Paypal eventuel vil slå markant igennem som online betalingsmiddel i webshops i Danmark.
Skal Paypal virkeligt slå igennem som betalingsmiddel ved nethandel i Danmark, er det forhandlerne,

Husk the buyer has the power ;D Så det er ik forhandlerne, som skal overbevises, men faktisk køberne... Er køberne klar, så er forhandlerne det automatisk os, ellers mister de salg...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:57

Helle - houseofkids.dk:
do not like.... det lyder som en nem måde for de fysiske butikker at få sig noget nemt online handel på... ikke så godt for os rene netshops vil jeg mene. Leverandører vil også nemt kunne lave lagersalg etc.... Nå, men så må vi jo oppe os lidt - man kan da heller aldrig få lov at slappe bare lidt af Tongue Tied

Sådan har det skam været i flere år..bare ikke så udbredt herhjemme endnu..men bare vent..Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:58

Fashion-Seller:
Husk the buyer has the power ;D Så det er ik forhandlerne, som skal overbevises, men faktisk køberne... Er køberne klar, så er forhandlerne det automatisk os, ellers mister de salg...

Og des flere der smides over på debetkort efter misbrug af dankort, des flere muligheder ved Paypal, da ikke alle shops tilbyder Visa/Visa Electron/MasterCard Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:20

Lagersalg123 - JEN:

Og des flere der smides over på debetkort efter misbrug af dankort, des flere muligheder ved Paypal, da ikke alle shops tilbyder Visa/Visa Electron/MasterCard Smile

Debetkort kan os misbruges, men Paypal gør jo, at folk ik spreder deres kortinfo på en masse sites, og det eneste det dermed kræver er, at de formår at beskytte deres bruger optimalt... ;D

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:31

Lagersalg123 - JEN:

Sådan har det skam været i flere år..bare ikke så udbredt herhjemme endnu..men bare vent..Smile

Ja - vi har haft nogle nemme år med opstarten af nethandel - der er ingen tvivl om at vi kommer til at se en udvikling som ikke lige er til vores fordel mere. Med hensyn til at leverandørerne kommer mere og mere på banen med outlet og lagersalg - så ser jeg faktisk for tiden det modsatte. En stor del af vores leverandører producerer kun nøjagtigt op i forhold til det som de har solgt - og vi kan næsten ikke supplere mere efterfølgende. Derudover er flere begyndt at brande sig ala »og vi holder ikke lagersalg« - fordi de ved det er en rød klud for øjnene af deres butikker.

Dog vil der helt sikkert være flere og flere som åbner egne netbutikker med nye varer. Jeg tror dog aldrig de vil få den helt store succes, da de ikke har en masse leverandører, men kun deres eget mærke.

Jeg tror at flere og flere vil sætte gang i egen produktion - for så har man noget for sig selv og som man er helt herre over hvad der sker med.

Med hensyn til paypal er jeg blevet opmærksom på, at hvis vi ikke får det ordentligt integreret og kodet i shoppen, så vil det heller ikke køre over i Navision - som automatisk bogfører, skriver labels ud mv. Så det vil ødelægge en del af vores effektivisering af arbejdsgangen på lageret og i systemet.

Så - en helt anden retning - hvad med det der secure man også kan have? Noget med at kunden skal indtaste deres helt egen kode hver gang de handler. Det vil jo gøre handel med stjålne kreditkort umuligt (som udgangspunkt). Nogen der har det?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:39

Helle - houseofkids.dk:

Dog vil der helt sikkert være flere og flere som åbner egne netbutikker med nye varer. Jeg tror dog aldrig de vil få den helt store succes, da de ikke har en masse leverandører, men kun deres eget mærke.

Og efterfølgende vil flere og flere lukke dem ned igen eller outsource det, når de finder ud af, hvor tidskrævende en webshop egentlig er...

Helle - houseofkids.dk:

Så - en helt anden retning - hvad med det der secure man også kan have? Noget med at kunden skal indtaste deres helt egen kode hver gang de handler. Det vil jo gøre handel med stjålne kreditkort umuligt (som udgangspunkt). Nogen der har det?

Visa Verified og Mastercard SecureCode virker udemærket, men igen mange danskere kender ik til det... Vi har oplevet en del er faldet fra i betalingsprocessen, og i stedet har betalt via Paypal...

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 19:31

Fashion-Seller:

Det er altså sandt! Prøv du at finde folk, som er blevet snydt med Paypal vs folk der får en "bøde" fra PBS samt mister beløbet... PBS ses snart dagligt, mens Paypal aldrig ses...

Og PBS kan meget snart undværes i DK, da de fleste forlader Dankortet til fordel for kreditkort... Og så er det et simpelt spørgsmål om, hvornår Ebay åbner op i DK... Så ændres en masse danskeres syn straks...

EDIT: Vi har haft 7 kreditkort svindel sager de sidste 3 mdr, og har tabt 0,00 euro pt... Du kan prøve at spørge Helle, hva hendes svindel numre har kostet...

Uha, jamen det må du da virkelig undskylde!

Jeg kender flere amerikanske shopejere der har haft deres bøvl med Paypal, men måske er det anderledes i USA - hvem ved.

Jeg siger heller ikke at man ikke skal tage Paypal. Selvfølgelig skal man det, hvis der er kunder der vil bruge det. For et år siden havde jeg kun én kunde der brugte Paypal, så det er ligesom spild af tid. Men når jeg går på gaden med min nye shop, skal jeg da gerne teste det igen.

Og når du nævner Ebay, så kan jeg da fortælle at jeg selv - for nogle år siden - blev snydt to gange på Ebay, så jeg holder mig langt fra auktionssider i det hele taget.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:02

Simona - Uniquebook:

Jeg kender flere amerikanske shopejere der har haft deres bøvl med Paypal, men måske er det anderledes i USA - hvem ved.

Følger du deres guide, så er du sikret af Paypal payment protection... Det kan godt være, at beløbet er frosset i 20-40 dage mens sagen undersøges, men du får da i det mindste pengene udbetalt igen...
PBS tager pengene + sender et gebyr på 250 kr...

Simona - Uniquebook:

Og når du nævner Ebay, så kan jeg da fortælle at jeg selv - for nogle år siden - blev snydt to gange på Ebay, så jeg holder mig langt fra auktionssider i det hele taget.

Der svindles over alt efterhånden desværre... Men Ebay er langt mere end kun auktion, som John os har beskrevet...

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 09:47

Jeg kan forstå på jer i denne tråd at I har erfaringer med direkte integration af paypal og deres credit card gateway?

Så vidt jeg har forstået kan dette kun lade sig gøre med paypal pro der ikke er tilgængeligt i Danmark. Har jeg misforstået noget (sig ja!) ?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)