Ja så sker der snart noget for alvor... Er de startet markedsføring osv os? |
I guder - hvad er nu det for noget? Jeg har aldrig brugt ebay... hvordan fungerer det - og hvorfor vil det have indflydelse på PBS og PAYPAL ?
Ja så sker der snart noget for alvor... Er de startet markedsføring osv os? |
Det er QXL mange gange større, og meget mere powerfull ;D
Paypal blev oprindeligt verdenskendt efter Ebay købte det, som sikker betalingsformidler til deres auktionssite. Og siden har betalingsformerne udviklet sig. I de fleste EU lande, er Paypal blandt de mest brugte betalings gateways... |
Hvis det får betydning for PBS og Paypal, kan jeg kun forestille mig, at det vil ske, fordi usædvanligt mange danskere vil begynde at handle via Ebay og på den måde trække store pengestrømme væk fra Dankortet. Det skulle da lige være, fordi der i Danmark pludselig skyder en stor mængde Ebay shops op. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
do not like.... det lyder som en nem måde for de fysiske butikker at få sig noget nemt online handel på... ikke så godt for os rene netshops vil jeg mene. Leverandører vil også nemt kunne lave lagersalg etc.... Nå, men så må vi jo oppe os lidt - man kan da heller aldrig få lov at slappe bare lidt af |
Det er rigtigt, at QXL forsøger at gøre Ebay kunsten efter. Ja, det er gennem Ebay, at Paypal er blevet meget stor og anderkendt. Ebay er såmænd allerede etableret i Danmark og har kontor ved Rådhuspladsen i København. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Helle, jeg vælger at det som en mulighed for at sælge til mere end 300 millioner potentielle købere. Jeg har både købt og solgt IT udstyr via ebay - primært indenfor EU - men også i USA og Australien. Ebay er ikke noget, som pludselig er opstået nu. Har man allerede en Paypal aftale på plads, er det virkeligt let at sælge via Ebay. |
Find mig på LinkedIn
Du ved godt, at DK er det land, hvor der er flest brugere i forhold til befolknings størrelsen ik? |
Jo, jeg ved godt, at forholdsvis mange danskere har prøvet at handle via Ebay. Men.. det er heller ikke køberne, der skal overbevises, før Paypal eventuel vil slå markant igennem som online betalingsmiddel i webshops i Danmark. Det er selvfølgelig bare min vurdering. |
Find mig på LinkedIn