Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal integration med shopsystem?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Fashion-Seller:
Og så er det et simpelt spørgsmål om, hvornår Ebay åbner op i DK... Så ændres en masse danskeres syn straks...

Ebay i Danmark

Skype-Smile

Ja så sker der snart noget for alvor... Er de startet markedsføring osv os?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:05

I guder - hvad er nu det for noget? Jeg har aldrig brugt ebay... hvordan fungerer det - og hvorfor vil det have indflydelse på PBS og PAYPAL ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:14

Helle - houseofkids.dk:

I guder - hvad er nu det for noget? Jeg har aldrig brugt ebay... hvordan fungerer det -

Det er QXL mange gange større, og meget mere powerfull ;D

Helle - houseofkids.dk:

og hvorfor vil det have indflydelse på PBS og PAYPAL ?

Paypal blev oprindeligt verdenskendt efter Ebay købte det, som sikker betalingsformidler til deres auktionssite. Og siden har betalingsformerne udviklet sig. I de fleste EU lande, er Paypal blandt de mest brugte betalings gateways...
DK er det ik slået igennem endnu, men Ebay er først ved at etablere sig. Så når Ebay er på markedet, så spredes Paypal, som en steppebrand... Folk lære det at kende, og bliver fortrolige med systemet, og så er der lige pludselig konkurrence til PBS mm for alvor!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

I guder - hvad er nu det for noget? Jeg har aldrig brugt ebay... hvordan fungerer det - og hvorfor vil det have indflydelse på PBS og PAYPAL ?

Hvis det får betydning for PBS og Paypal, kan jeg kun forestille mig, at det vil ske, fordi usædvanligt mange danskere vil begynde at handle via Ebay og på den måde trække store pengestrømme væk fra Dankortet.
Men jeg tillader mig altså at tvivle på, at det i overskuelig fremtid vil få den store effekt.

Det skulle da lige være, fordi der i Danmark pludselig skyder en stor mængde Ebay shops op.
Ebay shops er virksomheder, der benytter Ebay som "webshop" - f.eks. som supplement til en fysisk butik og en webshop.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:20

Det skulle da lige være, fordi der i Danmark pludselig skyder en stor mængde Ebay shops op.
Ebay shops er virksomheder, der benytter Ebay som "webshop" - f.eks. som supplement til en fysisk butik og en webshop.

do not like.... det lyder som en nem måde for de fysiske butikker at få sig noget nemt online handel på... ikke så godt for os rene netshops vil jeg mene. Leverandører vil også nemt kunne lave lagersalg etc.... Nå, men så må vi jo oppe os lidt - man kan da heller aldrig få lov at slappe bare lidt af Tongue Tied

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:21

Fashion-Seller:
Det er QXL mange gange større, og meget mere powerfull ;D

Skype-BigSmile
Det var da noget af en sammenligning.

Det er rigtigt, at QXL forsøger at gøre Ebay kunsten efter.
Efter min mening kommer det aldrig til at ske.

Ja, det er gennem Ebay, at Paypal er blevet meget stor og anderkendt.
Betaling via Paypal er dybt integreret i Ebays auktions- og shop sider.

Ebay er såmænd allerede etableret i Danmark og har kontor ved Rådhuspladsen i København.
http://maps.google.dk/maps/place?cid=10402613776759173444&q=ebay+danmark+rådhuspladsen+københavn&hl=da&gl=dk

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:46

Helle - houseofkids.dk:
do not like.... det lyder som en nem måde for de fysiske butikker at få sig noget nemt online handel på... ikke så godt for os rene netshops vil jeg mene. Leverandører vil også nemt kunne lave lagersalg etc.... Nå, men så må vi jo oppe os lidt - man kan da heller aldrig få lov at slappe bare lidt af Tongue Tied

Skype-Smile

Helle, jeg vælger at det som en mulighed for at sælge til mere end 300 millioner potentielle købere.

Jeg har både købt og solgt IT udstyr via ebay - primært indenfor EU - men også i USA og Australien.
Det er ikke umiddelbart områder, jeg forventer at få kunder fra i mit firmas online IT butik. Skype-Smile

Ebay er ikke noget, som pludselig er opstået nu.
Det vil for mange danskere være noget helt nyt, men det er en markedsplads som har eksisteret i mange år, og som rummer ufatteligt mange muligheder for salg.

Har man allerede en Paypal aftale på plads, er det virkeligt let at sælge via Ebay.
Og det kunne jo være, at det kunne blive et attraktivt supplement til jeres webshop også.

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:07

Hvis det får betydning for PBS og Paypal, kan jeg kun forestille mig, at det vil ske, fordi usædvanligt mange danskere vil begynde at handle via Ebay og på den måde trække store pengestrømme væk fra Dankortet.
Men jeg tillader mig altså at tvivle på, at det i overskuelig fremtid vil få den store effekt.

Du ved godt, at DK er det land, hvor der er flest brugere i forhold til befolknings størrelsen ik?
Ebay er meget brugt i DK, men så snart de kommer ind på markedet, vil de blot blive endnu mere brugt...
Så der er helt klart en trussel mod PBS fra Paypals side!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:47

Fashion-Seller:
Du ved godt, at DK er det land, hvor der er flest brugere i forhold til befolknings størrelsen ik?
Ebay er meget brugt i DK, men så snart de kommer ind på markedet, vil de blot blive endnu mere brugt...

Jo, jeg ved godt, at forholdsvis mange danskere har prøvet at handle via Ebay.

Men.. det er heller ikke køberne, der skal overbevises, før Paypal eventuel vil slå markant igennem som online betalingsmiddel i webshops i Danmark.
Skal Paypal virkeligt slå igennem som betalingsmiddel ved nethandel i Danmark, er det forhandlerne, der skal overbevises om Ebays fortræffeligheder som formidler af online salg.
Når / hvis der kommer masser af danske Ebay shops, vil forbrugerne / køberne næsten automatisk blive lokket til at anskaffe sig en Paypal konto.
Det vil efter min vurdering få en selvforstærkende effekt, fordi det så igen vil lokke flere forhandlere vil slå sig på Paypal - efterhånden som Paypal bliver "det bredt anerkendte og oftest benyttede betalingsmiddel", når man handler online.

Det er selvfølgelig bare min vurdering. Skype-Wink

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:51

Vor website www.how2getwork.com har en sådan knap du efterlyser, det er opbygget med et gratis modul, send måske din email privat og jeg kan sende dig link dertil. (Ved ikke om man må sende sådanne ting ud i et åbent forum).

De bedste hilsner,
Mikkel

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)