Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal integration med shopsystem?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:
Med paypal er der mange muligheder og det skal bare puttes ind ;-)

Ikke korrekt jo hvis shoppen er bygget til det hvis ikke vil det kræve ekstra arbejde!

/allan

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:17

DesignYOU:

Simona - Uniquebook:
Med paypal er der mange muligheder og det skal bare puttes ind ;-)

Ikke korrekt jo hvis shoppen er bygget til det hvis ikke vil det kræve ekstra arbejde!

/allan

Det ved jeg jo ikke om shoppen er, men knapperne indsættes med html og det kan man gøre alle steder, stort set. Siden jeg har brugt paypal er der kommet flere muligheder - fx. med at kunden kan vælge paypalknappen, indtaste oplysninger hos paypal og derefter blive guidet tilbage til shoppens betalingsside for at afslutte ordren endeligt. Den er der efterhånden mange der bruger, men om det kræver en programmør i Helles shop, ved jeg jo ikke.

Det er kun for Helle at teste, om det kan lade sig gøre uden programmør - i første omgang.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:18

En anden ting jeg så vil sige til dette er efter min mening er Paypal nok mere sikkert end PBS at så PBS er mere in i DK ja det er jo så kun beklageligt, da Paypal jo er gratis at bruge!

Er dette ikke korrekt jeg har læst et sted at en webshop selv står for regningen hvis der snydes med kortbetalinger hos PBS? Hvis dette er sandt er jeg ret sikker på dette ikke er tilfældet hos paypal.

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:20

Simona - Uniquebook:
Det ved jeg jo ikke om shoppen er

Ja men du kommer ikke uden om hvis det skal lave korrekt skal man føre den pris kunde skal betale med videre i formen til paypal og da denne ligger i en session skal denne session føre med til paypal.

Simona - Uniquebook:
Det er kun for Helle at teste, om det kan lade sig gøre uden programmør - i første omgang.

Det kan det kun hvis det er bygget ind i shoppen!

/allan

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:30

DesignYOU:

Er dette ikke korrekt jeg har læst et sted at en webshop selv står for regningen hvis der snydes med kortbetalinger hos PBS? Hvis dette er sandt er jeg ret sikker på dette ikke er tilfældet hos paypal.

Næ, det er ikke korrekt. Der er utallige diskussioner om dette på Amino, så lad os ikke afspore tråden. Helle skal have en løsning på hendes spørgsmål og det får hun måske først når programmørerne er vågnet op. Jeg vil blot indskyde at PBS ikke kan undværes i DK. Paypal er kun et alternativ, men ikke ubetinget.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:33

Simona - Uniquebook:

DesignYOU:

Næ, det er ikke korrekt. Der er utallige diskussioner om dette på Amino, så lad os ikke afspore tråden. Helle skal have en løsning på hendes spørgsmål og det får hun måske først når programmørerne er vågnet op. Jeg vil blot indskyde at PBS ikke kan undværes i DK. Paypal er kun et alternativ, men ikke ubetinget.

Vi vil tilbyde både PBS og PAYPAL... Sidstnævnte fordi flere og flere går over til det - men helt sikkert mest fordi at vi så kun vil lade udenlandske kunder betale via PAYPAL. Dette fordi jeg har fået indtrykket af at man ikke kunne miste sine penge ved snyd med kortbetalingen. Så jeg vil da gerne vide hvis det ikke er rigtigt?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:39

DesignYOU:

En anden ting jeg så vil sige til dette er efter min mening er Paypal nok mere sikkert end PBS at så PBS er mere in i DK ja det er jo så kun beklageligt, da Paypal jo er gratis at bruge!

Følger du Paypals retningslinier, så er det 100% mere sikkert end PBS... Ved Paypal taber man ik alle de latterlige Chargebacks, hvis man blot følger nogle meget simple regler.

Så du har helt ret Skype-Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:42

Simona - Uniquebook:

Det er altså sandt! Prøv du at finde folk, som er blevet snydt med Paypal vs folk der får en "bøde" fra PBS samt mister beløbet... PBS ses snart dagligt, mens Paypal aldrig ses...

Og PBS kan meget snart undværes i DK, da de fleste forlader Dankortet til fordel for kreditkort... Og så er det et simpelt spørgsmål om, hvornår Ebay åbner op i DK... Så ændres en masse danskeres syn straks...

EDIT: Vi har haft 7 kreditkort svindel sager de sidste 3 mdr, og har tabt 0,00 euro pt... Du kan prøve at spørge Helle, hva hendes svindel numre har kostet...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:43

Simona - Uniquebook:
Helle skal have en løsning på hendes spørgsmål og det får hun måske først når programmørerne er vågnet op

Jeg er skam vågen :)

/allan

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:48

Fashion-Seller:
Og så er det et simpelt spørgsmål om, hvornår Ebay åbner op i DK... Så ændres en masse danskeres syn straks...

Ebay i Danmark

Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)