Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal integration med shopsystem?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne have PayPal i vores kommende nye shopsystem - men det er ikke sat op til at modtage dette, og det koster en del at få det lavet. Er man tvunget til at shopsystemet skal være lavet til det, eller kan det fungere på andre måder eller gennem andre gateways som eks DIBS eller lign.?

Nogen erfaringer eller viden? Smile

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 10:28

Hej Helle,

Den viden jeg kan komme med, er at du kan putte en paypalknap ind på hvert produkt. Der er mere arbejde i det, men det kan lade sig gøre.

Måske du skulle skrive hvilket shopsystem du har valgt?

Cool

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 10:46

Det er ScanCommerce eseller og navision vi skal på.

Hmmm - en knap på hvert produkt lyder ikke optimalt... 

Andre bud?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:50

hej Helle..

Jeg har shop hos Dandomain og der har jeg fået lavet et super system hvor folk betaler som hos PBS, uden at folk skal logge ind :-) bare indtaste kortoplysningerne.

Jeg gav 999,- + moms for sådan en omgang

Mikkel

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:57

Helle - houseofkids.dk:
Hmmm - en knap på hvert produkt lyder ikke optimalt... 

Jo det gør det, da du sender folk til en betalingside hos paypal her har du så mulighed for at bestemme hvor folk lander når de har betalt.

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:59

Ops nu læser jeg så det som står og kan godt se der ikke skal være en knap på hver vare men de skal have muligheden for at betale med paypal når de køber de vare som er valgt, det er her man sender folk til en betalingside hos paypal (måske i lille vindue) for så at udføre den betaling og vende tilbage til shoppen!

/allan

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:06

Nårhh - okey - dvs at når kunden står i kurven og vælger at gå videre til betaling - da kan de så viderestilles direkte til paypal hvis det er den betalingsmåde de vælger?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:07

Helle - houseofkids.dk:
Nårhh - okey - dvs at når kunden står i kurven og vælger at gå videre til betaling - da kan de så viderestilles direkte til paypal hvis det er den betalingsmåde de vælger?

Præcis:)

Du skal så oprette en konto hos paypal, hvor pengene går ind, men det vil nok kræve en programmør at få det til at spille korrekt. Da man skal sende session kurven med videre til paypal!

/allan

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 11:09

Jeg kan godt se at en knap ved hvert produkt ikke er optimalt, men måske kan den placeres på betalingssiden med de andre betalingsmuligheder.

Med paypal er der mange muligheder og det skal bare puttes ind ;-)

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 11:10

DesignYOU:

Helle - houseofkids.dk:

Præcis:)

Du skal så oprette en konto hos paypal, hvor pengene går ind, men det vil nok kræve en programmør at få det til at spille korrekt. Da man skal sende session kurven med videre til paypal!

/allan

JEPS!

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)