Vi vil gerne have PayPal i vores kommende nye shopsystem - men det er ikke sat op til at modtage dette, og det koster en del at få det lavet. Er man tvunget til at shopsystemet skal være lavet til det, eller kan det fungere på andre måder eller gennem andre gateways som eks DIBS eller lign.?
Jeg har shop hos Dandomain og der har jeg fået lavet et super system hvor folk betaler som hos PBS, uden at folk skal logge ind :-) bare indtaste kortoplysningerne.
Ops nu læser jeg så det som står og kan godt se der ikke skal være en knap på hver vare men de skal have muligheden for at betale med paypal når de køber de vare som er valgt, det er her man sender folk til en betalingside hos paypal (måske i lille vindue) for så at udføre den betaling og vende tilbage til shoppen!
Nårhh - okey - dvs at når kunden står i kurven og vælger at gå videre til betaling - da kan de så viderestilles direkte til paypal hvis det er den betalingsmåde de vælger?
Nårhh - okey - dvs at når kunden står i kurven og vælger at gå videre til betaling - da kan de så viderestilles direkte til paypal hvis det er den betalingsmåde de vælger?
Præcis:)
Du skal så oprette en konto hos paypal, hvor pengene går ind, men det vil nok kræve en programmør at få det til at spille korrekt. Da man skal sende session kurven med videre til paypal!
Præcis:)
Du skal så oprette en konto hos paypal, hvor pengene går ind, men det vil nok kræve en programmør at få det til at spille korrekt. Da man skal sende session kurven med videre til paypal!