Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

360 grader fotos

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide

Jeg kender tekniken til at lave 360  grader fotos og har en programmør til at lave en viewer sådan man kan køre fullscreen billeder op til 40 tommer mindst, forestil jer møbeler, biler, tøj præsenteret på fullscreen med 360 grader rotation uden loading ventetid.

Tror i på ideen ikke mindst vil i bruge teknoligien?

preben

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 05:58

Ideen er god og vil sikkert vinden indpas på mange netsshop, hvis prisen på optagelsen er OK.

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:33

Hej vedr. 360 grader fotos

Det bruges meget til hussalg, jeg har tidliger forsøgt at finde en som kunne lave det du tilbyder, dem som kunne, var ikke interesseret i at lave andet en det de laver til brug for hussalg.

Jeg ved ikke lige om det helt er det samme, men det lyder interessant.

Du er velkommen til at droppe mig en mail sah@jadegate.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 07:33

Hej Preben

Der er desværre ikke noget nyt i din idé. Men den er god - udfordringen er bare at sælge ideen. Jeg tror ikke på at du får den solgt til fx webshops eller detailforretninger. Jeg tror på at du skal ud til producenter, importører eller eventuelt distributører.

Kunsværker er også en oplagt mulighed!

Hilsen Morten

p.s. du behøver ikke få din programmør til at code en viewer. Der findes mange gode på markedet allerede. Det er da ihvertfald værd at overveje at betale fx 40euro kontra at din programmør skal gøre det.

Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:44

Hej Preben

Tror helt sikkert det har en fremtid. Vi har så sent som i går talt om hvor fedt det kunne være

at lave det på nogle jagtvåben i den dyre ende vi snart får hjem.

Det er et spørgsmål om pris, hvor nemt det er at have med at gøre.

Gunnar

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 07:55

Hej Preben,

Du skal gå efter producenterne - wbshops har (desværre) ikke pengene.

Jeg får en del henvendelser fra webshops, som gerne vil have taget billeder, men de har ikke råd til at betale det, det koster. Det er et kæmpe problem for webshops, at producenterne er så dårlige til at levere gode produktbilleder. Billederne er altafgørende for salg gennem webshops, og her vil 360 graders "billeder" give et ekstra plus, som kan øge indtjeningen hos producenterne. Brug det som hovedargument Smile

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:53

tak for svarene, jeg tror faktisk udfordringen bliver plads eller mangel på samme men jeg er ved at have styr på det jeg har fundet en wiever jeg mangler at få lyssætningen på plads.

preben

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)