Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du god til flash?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal have lavet en lille simpel opgave med nogle billeder der skifter i flash, men god til flash er jeg desværre aldrig blevet, så jeg opgav! Så derfor sørger jeg en der kan hjælpe og som jeg evt. kan samarbejde lidt med i fremtiden hvis der skulle dukke andre flash opgaver op.

Nogle der er friske?

Design, layout & personlighed - www.sonnegrafisk.dk

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 22:38

Som grafisk bureau er det altså næsten et must at kunne udarbejde ting i Flash. Så jeg vil umiddelbart foreslå, at du selv påtager dig opgaven, og kommer i gang med at arbejde i Flash. Som grafiker har du jo allerede de grafiske kompetencer, du mangler blot at lære hvordan du udfolder dem i Flash.

Hvis du ikke er frisk på ovenstående, kan jeg dog godt hjælpe dig med dine små opgaver - naturligvis mod fair betaling.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:16

Anders Hyldig:

Som grafisk bureau er det altså næsten et must at kunne udarbejde ting i Flash. Så jeg vil umiddelbart foreslå, at du selv påtager dig opgaven, og kommer i gang med at arbejde i Flash. Som grafiker har du jo allerede de grafiske kompetencer, du mangler blot at lære hvordan du udfolder dem i Flash.

Hvis du ikke er frisk på ovenstående, kan jeg dog godt hjælpe dig med dine små opgaver - naturligvis mod fair betaling.

Slet ikke enig, husk lige på Anders en god flash programmør koster ca 1200 - 1600 i timen og er ret svær at opdrive.

At det ligefrem er en must for at drive grafisk virksomhed er jeg ikke enig i!

Kan lige tilføje jeg selv bruger mit netværk til flash opgaver og oplyser naturligvis mine kunder herom :)

/allan

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Poul

Den kan vi sagtens klare, og det behøver ikke koste en bondegård.

Kig på vores hjemmeside og giv mig et ring eller en mail i morgen formiddag, så giver jeg gerne et bud på opgaven.

Telefon: 76301080
Mail: anders@raketfart.dk

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 23:23

DesignYOU:

Slet ikke enig, husk lige på Anders en god flash programmør koster ca 1200 - 1600 i timen og er ret svær at opdrive.

At det ligefrem er en must for at drive grafisk virksomhed er jeg ikke enig i!

/allan

Det er nu ikke raketvidenskab at sammensætte en hurtig billed-fremvisning i flash, som trådstarter her ønsker. Enhver nybegynder med lidt erfaring i et billedbehandlingsprogram kan sagtens gøre det på et par timer - med hjælp fra Google naturligvis. Det vil jeg mene er det værd, når man så sparer udgiften til at få en anden til at lave det, og samtidig selv får lidt erfaring med flash.

Jeg kender ikke til nogen firmaer, der beskæftiger sig med grafisk design, som ikke har bare lidt kendskab til flash. Gør du? Smile

Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 23:29

Jeg er nu heller ikke helt enig, men jeg ville skam rigtig gerne kunne udarbejde ting i flash og klare alting selv. Men nogle gange må man jo prioritere hvad man gerne vil gøre god til og så outsource opgaverne på bedste vis.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:33

Kære Anders

Du er så ung og har meget at lære endnu ....ja jeg kender mange som ikke har ikke flash programmør ansat.

Men lad nu trådstarter beholde emnet, du har det med at komme off topic i dine trådeWink

Held og lykke til trådestarter !!

/allan

Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 23:35

En hurtig billed-fremvisning i flash er nu heller ikke noget problem og jeg kan da sagens lave en lækker og flot glidende overgang med billeder, men når billederne skal skifte på en bestemt måde... ja, så står jeg af.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:39

Hej igen Big Smile

Kan du beskrive opgaven lidt nærmere?
Hvor mange billeder, hvordan skal de skifte, osv.

MVH
Anders

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 23:43

Hej Poul,

Du er velkommen til at smide en mail med nærmere information om din lille opgave til info(a)swiftmedia.dk. Så finder vi ud af noget.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)