hvis jeg leaser en bil til min personligt ejet virksomhed kan så en gang årligt afskrive på dem?? jeg er indlejede vognmænd men indskuddene på 40000kr ex.moms er der afskrive på dem? opstart evt 50000 kr er det så min egenkapitalen jeg har betal dem til af opstart , jeg har få tøj og bil evt som 3x34 nu skal jeg køb en pallesløftevogn der er når afskrive nu den er jo kun til 2500 kr ?? mvh den nye vognmænd michael jeg vil god start Tfirma |
leaser /afskrive
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Du er ikke helt skarp til at stave eller også går det lidt for hurtigt på tasterne, så det kan være lidt svært at forstå sammenhængen. Men det er naturligvis ingen hindring for at starte virksomhed. ![]() Du er nok nødt til at komme med nogle flere detaljer om hvilken type leasing du vil anvende. Du kan faktisk finde en masse information om leasing ved at søge på nettet. Det er lidt svært at se hvor langt du er i opstartsfasen. Var det noget at detaltage i et iværksættermøde? ASE afholder jævnligt arrangementer hvor du personligt kan snakke med forskellige konsulenter fra Skat, revisorer, EVU, bank etc. Her kan du få en masse gratis rådgivning . held og lykke vh Heine |
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)