Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De vigtige søgeord på undersider - skader det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi sidder her på kursus og kommer til at diskutere om det kan skade at man bruger de samme søgeord på både forside og undersider?

For at tage et eksempel...

En netbutik sælger børnesko og har gjort en masse for at optimere på ordet børnesko og arbejdet på at få forsiden til at ranke godt på netop det søgeord. Skader det forsidens ranking på Google, hvis ordet børnesko bliver brugt i flæng på undersiderne? Vil det "forvirre" google hvis det samme søgeord bliver brugt  i produktnavne og info-teksten andre steder på sitet? F.eks. "Blå børnesko i skind"...

Håber I vil hjælpe,

:) Mette

www.koogko.dk

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:26

Nu er jeg ikke SEO ekspert, men såvidt jeg ved, er det bedst med unikke beskrivelser per side.

Børnesko på alle siderne er nok ikke godt, hvis du også sælger børne sandaler.

Når nogen søger på børne sandaler bliver du nok ikke inkluderet i den søgning.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:43

Det er ikke helt det jeg mener...:)

Det jeg fisker efter er om man skal forsøge at undgå at bruge de specifikke ord på undersiderne som man har optimeret sin forside efter. Hvis det vigtigste søgeord på forsiden er børnesko - er det så bedre at kalde skoene på undersiderne for babysko, sko til børn osv. for at undgå at udvande søegemaskineoptimeringen af forsiden?

Håber det er tilat forstå hvad jeg mener...:)

Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:04
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:34

Tak for det. Jeg håber det måske kan løse et mindre problem jeg har haft. Det må tiden vise :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:47

Hej Mette

Du vil ikke komme til at ranke dårligere fordi du bruger samme søgeord på undersider. Men hvis din interne (og eksterne) linkning ikke er i top, kan det være svært at styre hvilken af dine sider der ligger øverst. Mange sites linker "dårligt" til deres forside, og så er det ofte en underside der ligger øverst på de primære søgeord.

Mvh Jesper

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:17

fin artikel af Thomas.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)