Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget koster internet trafik?.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Vennesla
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

zubardubar:

Det lader ikke til at der er nogen i denne tråd der er særligt imponerede over Allan Jensens 100.000 daglige besøgende. Er det normalt at have så mange? 

Og Allan - hvordan skaffer du dem? 

Jeg skrev dersom man har, ikke at jeg allerede har 100.000 besøgende om dagen.

Hvordan man skaffer 100.000 besøgende om dagen? det er slet ikke umuligt, selvfølgelig bliver der langt mindre i starten.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:22

Allan Jensen:

Ok.

men jeg kan ikke se hvorfor man skal betale 1000 kroner per måned for hosting og båndvidde.

F.eks hostgator dot com har en business plan til 12.95$ per måned med ubegrænset båndvidde, hvorfor kan nogen tjenesteudbydere gøre det så billigt ?

Fordi hvis du faktisk faar 100.000 besoegende om dagen hos saadan en host, saa sker der en af to ting:

Enten begynder dit site at koere saa langsomt at du snart ikke har 100.000 besoegende* mere, eller ogsaa faar du en paen mail om at dit website bruger for mange resources, og at det er paa tid til at upgrade til en dyere hosting loesning, eller dedikeret server.

Men min pointer er mere, at dine udgifter til hosting af server, langt vil overstige dine udgifter til baandbredde, saa prisen for baandbredde er ikke vigtig for dig.

De basere jo deres forretning paa at have en masse kunder paa samme server, og det er derfor de ikke given nogle garenti om response tid paa webserveren samt performance.

ps: De 1000 kroner var vist ogsaa lidt hoejt sat. For 600 kroner/maaned kan man faa 300GB trafik samt en virtual server med 1.5GB ram, og en del cpu power og harddisk space.

*Nogle webhoteller vil ikke have noget problem med 100.000 besoegende om dagen, det kommer meget an paa hvor meget kode der skal koeres for hver  besoegende.

Martin

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Vennesla
Tilmeldt 18. Jun 07
Skrevet kl. 18:30

Takker Martin T for et godt svarCool

Mvh Allan

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:59

Hostgators kan varmt anbefales. De er billige, stabile og har en super god service. Jeg har flere sider hos dem, hvoraf nogle har 50-60.000 besøg om dagen og jeg har aldrig haft problemer omkring trfik forbrug.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29

http://www.plusserver.de  man kan få en server helt ned til 1300 kr om måneden , som har ekstrem meget plads læs på siden Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:37

Jeg har før haft omkring 10.000 besøgende om dagen på et One hotel uden problemer, men jeg ved ikke hvor grænsen går og der er vist også noget med at man kan være både heldig og uheldig, alt efter hvor mange besøgende de trækker dem man deler pladsen med.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:46

Jeg har iøvrigt betalt et år frem for en VPS som jeg ikke får brug for alligevel, så hvis det har interesse, så kan du overtage den til en god pris.

Den står i Tyskland og har følgende specifikationer: 25GB diskplads, 1GB RAM, 8 CPU kerner og 5TB traffik. Den er betalt frem til midten af december. Send mig en PB, hvis det har interesse.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:37

Er enig i, at HostGator [Affiliate link slettet af moderator] er en god host, men med 100.000 besøgende om dagen ville jeg nok vælge en løsning med en VPS (virtuel server) hos f.eks. The Rackspace Cloud [Affiliate link slettet af moderator]. Dér koster en lille VPS med 10 GB trafik godt $13 om måneden, men realistisk ville du nok få brug for en lidt større VPS end den mindste. Med en VPS med 1 GB RAM ville den månedlige pris være godt $46.

Du spørger, om det er normalt med fast pris eller forbrugsafregning på hosting. På almindelige webhoteller (som du nok ikke skal bruge, hvis du får 100.000 daglige besøgende) er fast pris almindeligt. På VPS-løsninger er fast pris også meget brugt, men der er en stigende tendens til forbrugsafregning (det ser man bl.a. hos The Rackspace Cloud, Amazon Web Services, Google App Engine, Windows Azure m.fl.).

Fra Vennesla
Tilmeldt 18. Jun 07
Skrevet kl. 14:55

Den står i Tyskland og har følgende specifikationer: 25GB diskplads, 1GB RAM, 8 CPU kerner og 5TB traffik. Den er betalt frem til midten af december. Send mig en PB, hvis det har interesse."

Du kan måske udrede hvad det betyder for mig?. Jeg ved 25gb og 1 gb ram er , men hvad er cpu kerner for noget?

5TB betyder måske 5 TerraByte? den skulle kunne trække mindst 100.000 daglige besøg?.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:01

Jeg kunne ikke lade være med at blande mig, men hvilken forretning laver i alle der har 50-100.000 besøgende pr dag, pga aæene reklame indtægterne på et sådan site er jo enorme hvis man udnytter det fornuftigt.. Men er meget nysgerrig ang dette punkt ;-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)