Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få kontakt til 700 sommerhusejere (og mange flere er på vej)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger du et produkt, der henvender sig til sommerhusejere - fx alarmer, affugtere, varmepumper, vagtservice, rengøring, haveservice eller andet - så er det nu, du skal spidse ører!

Bliv set af 700 sommerhusejere
På SommerhusDanmark.dk har vi netop oprettet en ny funktion kaldet sommerhusservice, hvor servicefirmaer og andre firmaer med produkter til sommerhusejere kan skilte med deres ydelser. Desuden bliver firmaerne profileret i vores loginområde, hvor 700 sommerhusejere jævnligt administerer deres sommerhusannoncer. Og i vores nyhedsbreve til sommerhusejerne henviser vi også til sommerhusservice firmaerne.

Du har med andre ord nu mulighed for at synliggøre dig dér, hvor mange sommerhusejere færdes. Vi linker til din hjemmeside og viser en beskrivelse af dine produkter/ydelser.

Skal du med på listen?
Det koster et symbolsk beløb at komme med på listen, men der er naturligvis en god AMINO-rabat! Send mig en PM for nærmere oplysninger.

Mvh. Jonas
SommerhusDanmark.dk

P.S. SommerhusDanmark.dk er en portal for privat sommerhusudlejning, hvor vi formidler kontakt direkte mellem lejer og udlejer uden om udlejningsbureauerne. Dét betyder flere penge i lommerne til både lejer og udlejer! Vi har p.t. 700 tilmeldte sommerhusejere i hele landet, og vi får flere nye tilmeldinger hver eneste dag. Vi oplever desuden et stærkt stigende besøgstal fra lejere, som har fået øjnene op for fordelene ved at leje sommerhus privat.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 14:33

Hej.

Kunne være interesseret, men hvad er et symbolsk beløb?????

Ha en super dag.

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 14:48

Hej Anders

Normalprisen for denne profilering er 1200 kr. for et år (ex moms).
Men jeg tilbyder lige nu en særlig AMINOPRIS på 700 kr. for et ÅR(!) (ex. moms).

Profileringen omfatter foruden annoncen på sommerhusservice-siden også profilering i sommerhusejernes loginmodul, samt i nyhedsbreve til sommerhusejerne 4 gange årligt (med link til din hjemmeside).

Rent udbyttemæssigt handler det naturligvis om direkte henvendelser til dig via telefon, mail eller din hjemmeside. Men der er også et afledt udbytte i kraft af linkbuilding til din hjemmeside.

Mvh. Jonas
SommerhusDanmark.dk - privat sommerhusudlejning

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:22

Hej Jonas

Det lyder som en udmærket ide, men når jeg så lige "tjecker" hjemmesiden. Skal man godt nok pudse brillerne, for at finde denne service på jeres side...

Det er for anonymt til, at jeg tror på et udbytte.. Kunne synligheden overvejes? Smile

Dbh

Henrik Værum

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 00:30

Hej Henrik

Jeg er ikke enig i, at det er anonymt - der linkes både fra forsiden og fra startsiden i udlejernes loginmodul + du får eksponering i nyhedsbreve. Når det er sagt, vil jeg dog give dig helt ret i, at synligheden sagtens kan øges, så der bliver linket fra flere andre sider også - det får jeg set på asap. Wink

Jeg kan desuden nævne, at jeg selvfølgelig også er i gang med at opbygge henvisninger til sommerhusservice-siden via andre websites.

Mvh. Jonas
SommerhusDanmark.dk - Privatudlejning sommerhus

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:39

Hvor kan man se reklamerne ? vi hjælper rengæringsselskaber med at blive kendt i lokalområdet og lyder intressant, jeg kan bare slet ikke se hvor det er de er placeret

Mikkel

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 01:14
Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 16:47

Så er synligheden af sommerhusservice blevet kraftigt øget (se højre spalte) - og selve sommerhusservice-siden har også fået et lille eftersyn.

Mvh. Jonas
SommerhusDanmark.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)