Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sankt Peter og Amino

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Jeg har faktisk tilfredse kunderSmile, og de vil gerne give mig en stjerne og måske to, men kan ikke lade sig gøre, fordi der er en regel som siger 3 måneder og en masse karma points. Nu er det jo ikke de Aminoer der har så mange karma points, at de helt sikkert får direkte adgang til Sankt Peter’s port som bruger vores service, men helt almindelige dødelige som jeg selv og som ikke har tid til at tænke på Sankt Peter før vi står foran ham med kasketten i hånden. Jeg vil have det lavet om, så vi Amino plus betalere kan få stjerner fra vores kunder uden alle disse høje krav. Medlemskab en måned og 50 karma points i stedet for synes jeg er en fair løsning, når der nu skal være krav omkring dette.

Resten vil jeg tage med ham selv når jeg står foran ham, uanset hvor megen karma points jeg skraber sammen kommer jeg helt sikkert til at trille store sten op ad bjerget de første mange år og skulle der komme vinger, så bliver de så små at jeg ikke kan flyve nogen steder.

Så gider I lige, at gøre mit liv lidt nemmere menes jeg er her på jorden endnu….

Med venlig hilsen

Lars

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 02:14

Enig den kunne være mere mild men måske er der en grund Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:42

Hej Lars

Her er mit input til det - og det er kun mit, Martin kigger nok forbi selv på et tidspunkt og giver sit besyv med Big Smile

Baggrunden for de høj krav skyldes at der på et tidspunkt var problemer med at brugere oprettede flere profiler for at kunne give sig selv højre point - der fandt ganske simpel et misbrug sted. Derfor indførte vi disse krav. Og jeg synes faktisk at det har fungeret ganske godt - vi har i hvert fald ikke haft et lignende problem siden.

Jeg kan ikke se det fornuftige i at Plusser kan modtager flere stjerne end ikke-plussere, for så vil det igen blive åbnet op for misbrug.

Jeg synes det er ganske fint at man skal have været på Amino et stykke tid for at give stjerner. Dine karmapoint skal jo afspejle din gøren og laden på Amino, hvilke derfor burde bedømmes af Aminoer.

Derudover er det helt umuligt at gøre alle glade. Det kan godt være at der kommer ti indlæg der også synes reglerne burde laves om, men jeg kan garantere dig at der er ti andre der synes de er fine, eller måske endda vil helt af med stjerne-systemet. Sådan er det jo Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:23

Hej Peter,

Ja det er jo trist at høre nogle ikke kan overholde simple regler, men kan nu ikke se hvor I ikke kan sænke kravene lidt, og nu I giver andre fordele til Amino plusser hvorfor ikke der. Det er i øvrigt ikke et problem, men når man nu har 10 Amino bruger som vil give en stjerne på godt og skidt, så er det jo lidt irriterende ikke sandt. Men nu er jeg ikke en der gider bruge tid på at tæske langhalm, så hvis I ikke vil ændre det så er det jo op til Jer og længere er den ikke.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)