Hej Lars
Her er mit input til det - og det er kun mit, Martin kigger nok forbi selv på et tidspunkt og giver sit besyv med 
Baggrunden for de høj krav skyldes at der på et tidspunkt var problemer med at brugere oprettede flere profiler for at kunne give sig selv højre point - der fandt ganske simpel et misbrug sted. Derfor indførte vi disse krav. Og jeg synes faktisk at det har fungeret ganske godt - vi har i hvert fald ikke haft et lignende problem siden.
Jeg kan ikke se det fornuftige i at Plusser kan modtager flere stjerne end ikke-plussere, for så vil det igen blive åbnet op for misbrug.
Jeg synes det er ganske fint at man skal have været på Amino et stykke tid for at give stjerner. Dine karmapoint skal jo afspejle din gøren og laden på Amino, hvilke derfor burde bedømmes af Aminoer.
Derudover er det helt umuligt at gøre alle glade. Det kan godt være at der kommer ti indlæg der også synes reglerne burde laves om, men jeg kan garantere dig at der er ti andre der synes de er fine, eller måske endda vil helt af med stjerne-systemet. Sådan er det jo