Få din egen webshop på 2 dage.Overvejer du at få din egen webshop, og ønsker du et effektivt kursus, er her muligheden. 2 dages kursus. Vi sætter en en demoshop webshop op, som du arbejder i. Alternativt kan du købe shoppen, og være klar til at gå live på kurset. Ved samtidig køb af vores webshopløsning, får du 1000 kr i rabat. De 2 dage dækker alt du har brug for at vide for at starte som e-købmand. Du får din egen manual, der viser dig alt der gennemgås på de 2 dage. Første dag: Der lægges varer på shoppen, og de mest nødvendige indstillinger gennemgås. Anden dagen: Handler udelukkende om markedsføring af shoppen. Den trykte manual, får du med hjem efter første dag, og kan så arbejde lidt videre hjemmefra, indtil næste kursusdag. Første kursus dag d 9/4 2010
Har du emner du ønsker at blive undervist i, så send en mail, og jeg prøver at få det med.
Minium 4 deltagere kræves, for at kurset gennemføres, så skynd dig at tilmelde dig. tilmelding er bindende, for begge dage. Kontorhotellet i Holbæk Amtsmandvej 2 4300 Holbæk |
Hej
Lyder jo interessant, om end i mine øre noget kompakt.
Men kunne forestille mig at folk der er på nippet til at starte webshop/deltage på dit kursus vil være interesseret i at vide hvilke shop-løsning du underviser i.
Mvh
/Almulimann