Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med velgørende formål på forsiden ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen af jer, der har erfaring med effekten af at skilte med bidrag til velgørende formål ?

Jeg tænker specifikt på, om der er en positiv eller negativ effekt, ved fx. at lade det fremgå af forsiden af vores WebShop at vi støtter Dyrenes Beskyttelse og Hestens Værn....

På forhånd tak for de mange indlæg Wink

Reno R. Jensen

WebShop ejer in spe

RiderShop / under opstart

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:20

Det er kun positivt men må i bruge deres logo? da det gøre det mere værd, ellers lav en sektion hvor det er synligt at i hjælper til.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:31

Hvis støtten er salgs relateret, så står jeg af med det samme, jeg ser det... Der er intet være end den form for slesk reklame...

Betaler i et månedligt beløb eller på anden måde støtter uafhængigt af jeres salg, så er det en anden sag, men det ser man bare ik ret tit...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 00:34

Fashion-Seller:
Hvis støtten er salgs relateret, så står jeg af med det samme, jeg ser det... Der er intet være end den form for slesk reklame

Mener du f.eks. hvis 5% af salget går til luffer til kuldesky killinger?
Er enig i den form for godgørende salg er slesk.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:42

Lasse:

Mener du f.eks. hvis 5% af salget går til luffer til kuldesky killinger?
Er enig i den form for godgørende salg er slesk.

Yes!!! Altså hvor der skal komme et salg før, der kommer en støtte... Hader den form for markedsføring, da den kun sker fordi shoppen ik mener det alvorligt, og kun gør det med direkte salg for øje...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 00:45

Jep den form er bare ikke iorden.

Tilgengæld har jeg intet imod at firmaere reklamere at de gav f.eks. 5% af januars salg til kuldesky Killinger eller hvad de nu havde lyst til.
Så længe de informere om dette efter måneden er løbet ud.

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Fra  RiderShop Skrevet kl. 00:55

Lasse:

Det er kun positivt men må i bruge deres logo? da det gøre det mere værd, ellers lav en sektion hvor det er synligt at i hjælper til.

Hej Lasse

Tak for dit input.

Skal nok lige have undersøgt om vi må bruge logoerne.

Efter at have læst de øvrige indlæg, så er det nok ikke forsiden det skal fremgå af, men en sektion for sig selv.

Hilsen Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Fra  RiderShop Skrevet kl. 01:01

Fashion-Seller:

Yes!!! Altså hvor der skal komme et salg før, der kommer en støtte... Hader den form for markedsføring, da den kun sker fordi shoppen ik mener det alvorligt, og kun gør det med direkte salg for øje...

Hej Fashion-Seller

Kan godt se den lidt "sleske" salgsteknik vinkel. Der skal ikke herske tvivl om, at meningen med støtten er/var at give mer´ salg, vi (familien) har i mange år støttet foreningerne privat, og jeg ville såmænd blot overføre det til vores nye shop, og håbe på lidt goodwill fra de besøgende på det grundlag Smile

Meningen med denne tråd var netop at få noget feedback på om det ville virke positivt eller negativt.... så ender nok med Lasses forslag med en side, omhandlende vores støtte - støttens størrelse vil ikke være salgsbestemt.

Mange hilsner

Reno R. Jensen

RiderShop - som kæmper sig op mod overfladen :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)