Er der nogen af jer, der har erfaring med effekten af at skilte med bidrag til velgørende formål ?
Jeg tænker specifikt på, om der er en positiv eller negativ effekt, ved fx. at lade det fremgå af forsiden af vores WebShop at vi støtter Dyrenes Beskyttelse og Hestens Værn....
Mener du f.eks. hvis 5% af salget går til luffer til kuldesky killinger? Er enig i den form for godgørende salg er slesk.
Yes!!! Altså hvor der skal komme et salg før, der kommer en støtte... Hader den form for markedsføring, da den kun sker fordi shoppen ik mener det alvorligt, og kun gør det med direkte salg for øje...
Tilgengæld har jeg intet imod at firmaere reklamere at de gav f.eks. 5% af januars salg til kuldesky Killinger eller hvad de nu havde lyst til. Så længe de informere om dette efter måneden er løbet ud.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Yes!!! Altså hvor der skal komme et salg før, der kommer en støtte... Hader den form for markedsføring, da den kun sker fordi shoppen ik mener det alvorligt, og kun gør det med direkte salg for øje...
Hej Fashion-Seller
Kan godt se den lidt "sleske" salgsteknik vinkel. Der skal ikke herske tvivl om, at meningen med støtten er/var at give mer´ salg, vi (familien) har i mange år støttet foreningerne privat, og jeg ville såmænd blot overføre det til vores nye shop, og håbe på lidt goodwill fra de besøgende på det grundlag
Meningen med denne tråd var netop at få noget feedback på om det ville virke positivt eller negativt.... så ender nok med Lasses forslag med en side, omhandlende vores støtte - støttens størrelse vil ikke være salgsbestemt.
Mange hilsner
Reno R. Jensen
RiderShop - som kæmper sig op mod overfladen :-)
RiderShop- Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser