Hej igen Martin!:)
De 10 ting jeg sidst har købt: Computer-spil, headset, vækkeur, solbriller, tøj, fjernbetjening, musik, pokerspil, kuglepind og et billed til mit værelse. Udover alle disse ting har jeg også købt mad og drikkelse. Her er hvad jeg skrev til et energi produkt: My name is Magnus Hede. I live in Denmark in a city called Aalborg. Aalborg is the 4th biggest city in Denmark. I would like to work as middleman in your company. I can get in contact with some danish chain-shops. In Denmark it is very popular with energy drinks. I think that [Firma] could be very popular. [Firma] can only get profit with this deal. For example, you can send a package and we will sell it to the shops in Denmark. Yours faithfully Magnus Hede
I dette brev prøver jeg at undgå min alder, men jeg har ikke fået svar endnu. Det kan muligvis være fordi jeg sender fra en hotmail eller gmail? |
Og hej igen Magnus ;)
Mht. brevet du har skrevet, så er der mange ting omkring energidrikke som gør at det er svært at få dem ind på det danske marked. Jeg har selv været igang med at undersøge hvorvidt det var muligt at få lavet et helt nyt produkt og få ind på markedet, men der er både afgifter, og startproblemer ved det, du skal have godkendt produktet hos fødevarestyrelsen, hvilket koster omkring 5-10.000, og derudover så skal du have en stor startkapital for at få det ud i supermarkederne m.m.
For så at komme tilbage til noget relevant, så bør du skrive mere om hvad præcis der gør at du tror deres produkt kan blive en succes i Danmark, og hvordan du vil hjælpe dem.
Ift. de sidste 10 ting du har købt;
Selvom du ikke har voldsomt mange penge, kan du godt videresælge nogle af de ting du her nævner. Prøv at tjek hjemmesiden;
http://www.dropshipaccess.com/
Her kan du oprette en profil gratis i syv dage, og kigge de forskellige områder igennem, prøv det og se om der er noget du gerne vil sælge - ved drop shipping sælger du varen, og firmaet sender så varen til adressen på din kunde, så du behøver ikke selv købe et varelager.
Problemet ved den side er at den er fra USA og du derfor skal regne med ekstra leveringstid, og told samt moms.
Jeg har en også en anden ide til dig, hvis du stikker mig din email sender jeg en mail med den :)