Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aldersdiskrimination

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en dreng på 15 år der har prøvet gennem længere tid at igangsætte videre salg af produkter, men synes ikke at jeg får en ordentlig behandling af dem jeg spørger fordi jeg kun er 15 år. Er det kun mig der har svært ved at komme igang eller er det flere unge?

Jeg har læst en masse indlæg her inde hvor der er andre der spørger om det, men jeg synes ikke jeg får det svar jeg gerne vil have eller det råd der kan gør jeg kan begynde på noget. F.eks. har jeg prøvet at skrive til en masser udlandske mærker om at blive mellemhandler, men der er ikke nogen der gider bruge en 15 årig, for de tror at alle 15 årig kun er ude på sjov, men jeg er meget interesseret i at iværksætte noget. Kan det virkelig passe at der ikke er noget arbejde for en dreng på 15 der gerne vil tage det seriøs? 

Hilsen

Magnus Hede

9000 Aalborg

magn1395@gmail.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30

Hej Magnus. 
Først og fremmest, velkommen!
Selvom jeg selv er ny synes jeg det er dejligt at se jævnaldrende

Jeg har selv oplevet noget af det samme. Men prøv at tjekke mit debatindlæg, der er masser af rigtig gode svar til hjælp af opstart.

Venlig hilsen:
Søren Højby Skriver
9000 Aalborg
Sskriver_@hotmail.com

- Du kan bare tilføje min msn, hvis du har lyst. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:31

Skriver du at du er 15 år når du henvender dig? Det kunne være en hjælp at se hvad du skriver - hvis vi skal kunne give feedback :·)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32

Hej Magnus

Du skal tænke på, at når du er under 18 år, så er du ikke økonomisk ansvarlig, og det kan tit være en hæmmesko.

På den anden side, så kan det være svært at komme igennem, hvis man ikke har et firma navn, at sætte på. Ligeså, så er en gmail eller en hotmail ikke noget som der bliver taget seriøs. Da de tit bliver brugt af afrikanske personer, der ikke vil andet end tage røven på folk, for at sige det pænt. Og så kan ens engelsk være nok så pænt formuleret.

/Kenneth

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 21:52

Søren jeg har tilfældigvis set dit opslag og synes det var godt at læse.

Jeg kan godt se at de flest tror jeg er en dreng der bare vil have nemme lommepenge. Men i min alder synes jeg har prøvet flere ting, f.eks. har jeg som sagt prøvet at blive mellemmand for udlandske vare og jeg har ikke økonomi til at nogen at producere noget.

Er der nogen der har en ide til hvad en 15 årig kan lave indenfor denne branche?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:02

Hej Magnus 

Samler lidt op på hvad du har fået af råd indtil videre, nemlig hvad er du god til  ? 

En anden måde at stille det op på er hvad bruger du selv de penge du har på? 

Prøv at skrive en liste med de sidste 10 ting du har købt, og se om du selv tror du kunne sælge noget af det billigere end hvad butikkerne tager for det? 

Hvad bruger dine klassekammerater penge på? 

.. 

Martin

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 10:16

Hej,

Hvor er det dejligt at se så mange andre unge. Vi skal have lavet noget kom-sammen engang, kunne være rigtig sjovt, men også spændende.

Efter hvad jeg lige kan komme på, har du 3 valg;

1. Start i det små, og kontakt større og større firmaer og brug dine referencer. Kan du fortælle Diesel du lige har solgt 500 par G-star bukser og du er klar til at handle og lave prepayment. Så har du større chance. 

2. Få en sælger ind over. Den er dyr, men effektiv til at komme i gang.

3. Lad være med at skrive du er 15 år, og få gennemlæst din mail 100 gange, inden den flyver afsted.

Held og lykke!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 14:21

Hej Martin, nu har jeg skrevet de ting ned jeg sidst har købt, men alle de vare er for dyre til at jeg kan importere tingene til landet. Mine klassekammerater køber de samme ting som mig, så det virker heller ikke. Har du andre ideer til mig?

Og hej Simon, tak for dine 3 forslag. Forslag 1 lyder som noget jeg rigtig godt kunne tænke mig at stå som mellemand for, men igen får jeg ikke ordentligt svar fordi jeg kun er 15 år gammel. Forslag 2 lyder som noget jeg kunne bruge hvis det bliver en susces, men den er for stor til mit budget kan klare. Forslag 3 lyder som et forsøg jeg godt kunne prøve på, men jeg synes personligt ikke det er ret troværdig at skriver jeg er over 18 år gammel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:15

Hvad har du købt ? :) - Af ren nysgerrighed. 

Kan du sende mig en kopi af hvad du har skrevet til de virksomheder du har forsøgt at blive mellemand ved indtil videre? 

Hvad har du af fritidsinteresser ? :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:25

Magnus Hede:

Forslag 3 lyder som et forsøg jeg godt kunne prøve på, men jeg synes personligt ikke det er ret troværdig at skriver jeg er over 18 år gammel.

Simon skriver ikke du skal skrive du er over 18, men du skal bare ikke nævne din alder :) kun hvis de er nysgerrige og spørg.

Personligt nævner jeg aldrig min alder i mails eller når jeg snakker med folk i mobilen, kun hvis de spørg af nysgerrighed. Manger synes bare det er flot jeg er startet i så ung en alder. ;)

Håber du finder noget du kan iværksætte.

´/Chrístopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)