Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress-blog opsætning fra 299 kroner!!!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave adgangsbegrænsning på alle dine "undersider" i WordPress.

Du skal blot markerer "kodeordsbeskyttet" under valgmuligheden "Synlighed" under hver enkel side. Og her kan du så tildele siden et "kodeord", som dine læsere skal kende for at komme ind på siden

mvh Bennie Larsen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:08

men man kan ikke få et login på forsiden med brugernavn og password ?

Mikkel

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:12

MikkelFriis:

men man kan ikke få et login på forsiden med brugernavn og password ?

Mikkel

Det kan opsættes under "generelle indstillinger" hvor jeg mener, det er automatisk sat til at alle kan registrere sig som abonnet.

Når der så kommer en ny registrering, vil du få en mail herom, og skal "godkende" denne registrant

Bennie

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:14

jeg er lidt dum i det her..

Betyder det at der så kommer brugernavn og password felt automatisk frem hvis jeg går ind og ændre dette ?

Mikkel

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:27

MikkelFriis:

jeg er lidt dum i det her..

Betyder det at der så kommer brugernavn og password felt automatisk frem hvis jeg går ind og ændre dette ?

Mikkel

Den tror jeg ikke jeg helt forstår Mikkel!

Men helt kort er det sådan, at ingen kan skrive noget som helst på din WordPress, med mindre du giver dem tilladelse hertil. Og hvis du gør det, skal de logge ind med brugernavn og password

Bennie

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:29

Hvor kan de så blive registret på siden ?

Jeg tænker her der er jo ikke noget felt hvor man kan registre sig eller indtaste brugere.

Feks i det tema jeg har linket til tidligere der er jo ikke noget login på det..

Kommer der så et login felt hvis man slår det til at man skal logge ind for at se undersider ?

Håber det er forståeligt

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:34
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:36

MikkelFriis:

Hvor kan de så blive registret på siden ?

Jeg tænker her der er jo ikke noget felt hvor man kan registre sig eller indtaste brugere.

Feks i det tema jeg har linket til tidligere der er jo ikke noget login på det..

Kommer der så et login felt hvis man slår det til at man skal logge ind for at se undersider ?

Håber det er forståeligt

Mikkel

Nå Mikkel!

Hvis du nu f.eks. går ind på min side http://www.lindegaard-larsen.dk og vil skrive dawdaw til mig i min gæstebog - ja så skal du udfylde navn og email. Dette medfører at jeg får en besked på mail om, at der er kommet en ny gæst med et indlæg - og her har jeg valget om jeg vil godkende dette eller ej!

Hvis du går ind under mine "Super Gode Tilbud" på f.eks. WordPress - og her vil kommentere noget, sker der det samme.

Håber du forstår, ellers må du spørge igen

Bennie

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:40

Kan se du har sådan en login knap oppe i toppen på forsiden, kan man ikke få brugernavn og password deroppe ?

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:44

Ja, nu ved jeg jo godt at I gør det i en god mening, men det er måske ikke helt fair at I har omdannet Emils tilbuds-tråd til et Wordpress/password-support forum.

Skal vi ikke se om tråden kan komme tilbage on-topic, så Emil kan få tjent nogle lommepenge?

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)