Du kan lave adgangsbegrænsning på alle dine "undersider" i WordPress.
Du skal blot markerer "kodeordsbeskyttet" under valgmuligheden "Synlighed" under hver enkel side. Og her kan du så tildele siden et "kodeord", som dine læsere skal kende for at komme ind på siden
Betyder det at der så kommer brugernavn og password felt automatisk frem hvis jeg går ind og ændre dette ?
Mikkel
Den tror jeg ikke jeg helt forstår Mikkel!
Men helt kort er det sådan, at ingen kan skrive noget som helst på din WordPress, med mindre du giver dem tilladelse hertil. Og hvis du gør det, skal de logge ind med brugernavn og password
Jeg tænker her der er jo ikke noget felt hvor man kan registre sig eller indtaste brugere.
Feks i det tema jeg har linket til tidligere der er jo ikke noget login på det..
Kommer der så et login felt hvis man slår det til at man skal logge ind for at se undersider ?
Håber det er forståeligt
Mikkel
Nå Mikkel!
Hvis du nu f.eks. går ind på min side http://www.lindegaard-larsen.dk og vil skrive dawdaw til mig i min gæstebog - ja så skal du udfylde navn og email. Dette medfører at jeg får en besked på mail om, at der er kommet en ny gæst med et indlæg - og her har jeg valget om jeg vil godkende dette eller ej!
Hvis du går ind under mine "Super Gode Tilbud" på f.eks. WordPress - og her vil kommentere noget, sker der det samme.
Ja, nu ved jeg jo godt at I gør det i en god mening, men det er måske ikke helt fair at I har omdannet Emils tilbuds-tråd til et Wordpress/password-support forum.
Skal vi ikke se om tråden kan komme tilbage on-topic, så Emil kan få tjent nogle lommepenge?