Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

***** Investorer søges *****

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle interesserede investorer

Vi er et team af unge mennesker som arbejder hårdt på opstart af et diskotek og lounge i Odense centrum. Vi mangler dog interesserede investorer som vil hjælpe med den sidste finansiering af renoveringsprocessen.

Igennem de sidste 8 måneder har vi arbejdet energisk, i samarbejde med banker, leverandører, sponsorer og kompetente entreprenørvirksomheder, for at skabe et bæredygtigt koncept at fremlægge for alle investorer som måtte vise interesse.

Vi har til dags dato opnået følgende til projektet:

• Sammensat et team af dygtige og erfarne bartendere, garderobe/entrepiger, eventmanagers, marketingsansvarlige, advokater og revisorer.
  • Skabt et netværk af såvel kunder, som interesserede eventfirmaer, DJs og samarbejdsdiskoteker.
  • Lejeaftale på plads (ikke underskrevet) til lokaler på 380 Kvm til lav månedlig leje
  • Fået profitable samarbejdsaftaler på plads med et stort udvalg af leverandører (Carlsberg, Maxxium, Cult, Bacardi, m.fl.)
  • Udarbejdet forretningsplan med strategi, koncept, Lønafvikling, likviditetsbudget, lagerbeholdning samt konkrete events til specifikke dage.
  • samarbejdsaftaler med virksomheder ansvarlige for sikkerhed ( Dørmænd, Overvågningssystemer)
  • samarbejdsaftaler med virksomheder ansvalige for renovering (Tømrearbejde, elektricitet, maling, ventilation, vvs, lyd, lys og barudstyr).
  • Oprettelse af Anpartsselskab

Til sidst kan det nævnes at projektet er blevet vel modtaget af alle som har været inde over (banker, samarbejdsvirksomheder samt selskabets kundenetværk), hvilket har gjort projektet meget realiserbart.

Vi håber dette har fanget opmærksomheden hos folk med interesse for investering i projektet. Vi er selvfølgelig mere end villige til at forklare mere om konceptet, beliggenheden, regnskaber, budgetter samt de konkrte samarejdsaftaler for potentielle investorer 

Vi håber dermed at I vil svare tilbage hvad enten i har konkret interesse eller bare vil give gode råd til hvorledes vi kan finde intereserede investorer.

På forhånd tak

Teamet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Hej

Efter at have læst jeres iøvrigt meget positive indlæg, så kan det undre, at der ikke er en af jeres nuværende samarbejdspartnere, som banker, advokater eller revisor, som har kunnet assistere i denne sidste fase.

Jeg kan ikke undgå at blive en smule mistroisk, hvorfor jeg kun håber, at det er min opfattelse.

Prøv at kontakte Thor Mønsted her på Amino eller på hans hjemmeside www.virksomhedsguide.net , så ved jeg i hvert fald, I vil få en optimal og fair behandling.

Held og lykke med projektet.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 23. Mar 10
Skrevet kl. 22:52

Hej Tonny

Mange tak for dit oplæg og positive forhåbninger.

For lige at adskille og klargøre så har vi blot inddraget advokat for at sikre at udarbejdelse og gennemlæsning af kontrakter, oprettelse af selskab samt diverse bevillinger bliver ordnet proffesionelt.

Revisor har vi ligeledes haft med fra starten for at sikre at likviditetsbudgetter, regnskaber og lønafvikling opstilles korrekt.

Med henblik på samarbejdsaftaler mener vi alt som er indgået med såvel, eventfirmaer, leverandører, sponsorer og entreprenørfirmaer. Vi vil ikke gå nærmere ind på hvorledes disse virksomheder hver især støtter op økonomisk, men vi vil erkende at vi har budgetteret en nødvendig opstartskapital til renovering/opstart hvortil vi stadig mangler noget. Det er derfor vi har henvendt os til dette debatforum

I den henseende vil jeg gerne takke for din reference som vi bestemt vil arbejde videre med igen

mvh.

Teamet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Hej Henrik

Tak for uddybningen, hvilket også var, hvad jeg håbede på var tilfældet Yes

Hilsen

Tonny

PS. Send en mail til Thor Mønsted, så får i hurtigt en dialog i gang.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:04

Hej Henrik

Du er selvfølgeligt klar over, at det er en rimelig svær opgave, at skaffe en investor, til jeres ide. For det første er mængden af risiko villig kapital der er i omløb, lille pga. af finans krisen. Og diskoteks branchen er jo kendt for at der er rigtigt mange i den, der ikke tjener penge.

Hvis det på nogen måde er muligt, vil jeg helt klart anbefale jer, at gå i banken. I kommer sandsynligvis til at kautionerer personligt men så er I igang.

Hvis det ikke er muligt har jeg et par råd til jeres pitch.

1. Skriv hvor mange penge I meget bruge.

2. Skriv meget mere om jer selv. Selvom branchen ikke er oplagt investerer i, så kan det sagtens være I er det. Teamet er en af de væsentligste faktorer, når investorer kigger på jeres projekt.

Held og lykke

Tilmeldt 23. Mar 10
Skrevet kl. 00:23

Hej Lundsby

Ligeledes tak for dit forslag som vi påskønner meget

Vi har forsøgt med banklån, men har ligeledes fået at vide at disse ikke er realistiske indenfor diskoteksbranchen hvilket også har været vores erfaring.

Det bedste vi har kunne opnå er at vi får stillet en kassekredit til rådighed til drift, såfremt vi opretter en konto med det beløb som realistisk set kan finansiere renoveringen.

Vi har lavet en præsentation af teamet, som er vedlagt det materiale som vi sender til de potentielle investorer vi snakker med. Vi vil dog bestemt tage dit råd og gøre denne mere specificeret med henblik på erfaring, kompetencer og lign.

mange tak for det gode råd

Teamet

Tilmeldt 23. Mar 10
Skrevet kl. 00:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skal endvidere nævnes at vi selv investerer en del af opstartsbeløbet i projektet. Interessede investorer skal således ikke finansiere hele renoveringen.

Grunden til at vi ikke skrev et konkret beløb var at vi ville forsøge ikke at afskrive mindreinvesteringsbeløb som selvfølgelig også har interesse.

Det kan dog nævnes at vi i henhold til de firmaer som har været inde over projektet har estimeret et renoveringsbeløb på ca. 850.000 hvoraf vi mangler 350.000

Herefter træder kassekreditten fra banken i kraft såfremt denne måtte være nødvendig.

Alle investorer er således velkommen til at får tilsendt de ting vi har udarbejdet, eller til at arrangere et møde med os personligt.

Tak igen

Teamet

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 08:09

hej hej,

Renoverer I et lejemål for 850.000,-??
Det lyder godt nok vildt! Hvor lang tid regner I med det tager at tjene de penge hjem igen?
Hører der slet ingen varelager, markedsføring el. lign. ind under det beløb?

/Rikke

Tilmeldt 23. Mar 10
Skrevet kl. 14:23

Hej Rikkepigen

Ja vi ved godt det lyder lidt ekstremt.

Vi har dog gennem de kontakter vi har med diverse firmaer som skal ind over renoveringsprocessen fået rigtig gode tilbud på henholdsvis tømrerarbejde, el-installation, ventilation og vvs(som jo er det der indgår i renoveringen af stedet). Det har medført en meget lavere leje af stedet, selvfølgelig, hvilket vi har regnet os frem til er profitabelt. Det skal altså blot ses som en større investering nu, mod lavere udgifter fremover idet vi kan renovere stedet billigere og hurtigere end udlejer.

De 850.000 dækker ligeledes over indkøb af varelager, markedsføring, edb etc. Det er altså det overordnede beløb som skal til før stedet står HELT klar.

I selve driften har vi desuden sammensat et team af kompetente folk fra forskellige områder (regnskab, markedsføring, oplæring, event/floor managers) som alle arbejder i interessetimer for at få projektet i gang. Dette vil jo selvfølgelig medfører en markant nedbringelse af omkostninger i opstartsfasen.

Mange tak for dit indlæg

mvh

Teamet

Tilmeldt 17. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:36

Hej Henrik

Jeg er intereseret i jeres projekt. Tilsend mig venligst yderligere information så ser jeg på det.

Med venlig hilsen

Allan Nielsen

an@hhs.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)