Til alle interesserede investorer Vi er et team af unge mennesker som arbejder hårdt på opstart af et diskotek og lounge i Odense centrum. Vi mangler dog interesserede investorer som vil hjælpe med den sidste finansiering af renoveringsprocessen. Igennem de sidste 8 måneder har vi arbejdet energisk, i samarbejde med banker, leverandører, sponsorer og kompetente entreprenørvirksomheder, for at skabe et bæredygtigt koncept at fremlægge for alle investorer som måtte vise interesse. Vi har til dags dato opnået følgende til projektet:
Til sidst kan det nævnes at projektet er blevet vel modtaget af alle som har været inde over (banker, samarbejdsvirksomheder samt selskabets kundenetværk), hvilket har gjort projektet meget realiserbart. Vi håber dette har fanget opmærksomheden hos folk med interesse for investering i projektet. Vi er selvfølgelig mere end villige til at forklare mere om konceptet, beliggenheden, regnskaber, budgetter samt de konkrte samarejdsaftaler for potentielle investorer Vi håber dermed at I vil svare tilbage hvad enten i har konkret interesse eller bare vil give gode råd til hvorledes vi kan finde intereserede investorer. På forhånd tak Teamet |
Hej
Efter at have læst jeres iøvrigt meget positive indlæg, så kan det undre, at der ikke er en af jeres nuværende samarbejdspartnere, som banker, advokater eller revisor, som har kunnet assistere i denne sidste fase.
Jeg kan ikke undgå at blive en smule mistroisk, hvorfor jeg kun håber, at det er min opfattelse.
Prøv at kontakte Thor Mønsted her på Amino eller på hans hjemmeside www.virksomhedsguide.net , så ved jeg i hvert fald, I vil få en optimal og fair behandling.
Held og lykke med projektet.
Hilsen
Tonny