Når du har valgt at skrive dit indlæg under "Jeg har et godt tilbud til dig!", er det så fordi dit indlæg er en auktion?
Hvis det er en auktion, vil jeg anbefale dig at tilføje følgende informationer:
Eventuel minimumspris
Slut data for auktionen
Nuværende Udbyder for telefonnummet
Er din prisforventning inkl. moms, ekskl. moms eller uden moms(du har ikke CVR)?
Erfaringsmæssigt er chancerne for at få en god pris for telefonnumre her på Amino størst, når potentielle købere har så mange oplysninger om det udbudte nummer som muligt.
Håber du kan bruge det.
PS: I øvrigt et udemærket nummer.
Er det en auktion, lægger jeg gerne ud med et bud.. 300,- kr + moms
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er jo dig, som sætter auktionen op, så det bestemmer du.
Men jeg vil anbefale dig, at du sætter alle betingelserne op i det første indlæg, hvor du åbner auktionen. Det giver lige vilkår for alle potentielle købere, der kunne være interesseret i at byde på din vare. Er der først nogen, som har budt, vil de måske ikke blive fantastisk begejstrede, hvis du efterfølgende kommer med ændinger til auktionens forudsætninger, som forringer den eventuelle købers vilkår.