Det bliver skrottet |
Jeg gav lige Simon stjerner, så har han dem
Jeg kan godt lide prisagent, og jeg er i Doro aldersgruppen
Michael
Det bliver skrottet |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg gav lige Simon stjerner, så har han dem Jeg kan godt lide prisagent, og jeg er i Doro aldersgruppen Michael |
He he, det tror jeg også selv jeg er, mine taster er ihvertfald alt for små til det SMS pjat |
Så er der ingen grund til at kommentaren var offentlig. Men vi kan snakke videre om det når du kommer længere hen... |
Køb ren argan olie her
Den tager vi lige over PB |
Det ser rigtigt spændende ud... Her er hvad jeg umiddelbart faldt over da jeg kiggede på siden. ----- Der er en del kode på siden, som ikke validerer. Det behøver den som sådan heller ikke, og der kan være gode grunde til at den ikke gør det. Når det er sagt, så ville jeg nok tage en snak med udviklerne om W3C standarder, da det kan være bøvlet for andre at arbejde når tingene ikke validerer. Jeg ved ikke om det er kaffen der spiller mig et puds, men jeg kan f.eks. ikke finde hverken <ol> eller <ul> tags omkring den liste de har brugt til menuen. ----- På forsiden hvor der er en liste over telefoner ville jeg ændre layoutet, så deres navne er større, så det er lettere at skimme listen for folk der leder efter noget bestemt. Jeg ville også lave telefonernes navne til links. Derudover ville jeg bede udviklerne om at komme nogle flere telefoner ind i sammenligningstabellen mens de stadigvæk sidder med fingrene i koden, så du kan være 100% sikker på, at det er nemt for brugeren at skimme listen og stadigvæk se de vigtigste ting. ---- Jeg går ud fra, at I er klar over det her, men vil lige nævne det i tilfælde af at I har været fordybet i udviklingen af den nye side... Forbrugerombudsmanden kom med nye retningslinjer for prissammenligninger for et par uger siden, og ud fra hvad jeg har hørt fra forskellige kanter af, så tror jeg det vil være en god ide, hvis I kigger rigtig grundigt på hvad der står om pris garantier og sammenligninger på www.forbrugerombudsmanden.dk Jeg er ikke ekspert, men jeg ville f.eks. ikke bruge teksten "sammenlign priser" på knapperne hvis det var min side. |
Hej Jakob, Tak for en masse brugbar kritik! Det med valideringen sender jeg videre med det samme. Størrelsen overvejer jeg lige om den skal have et hak op. Den med flere mobiler, der tror jeg at vi venter til den 30-3 hvor vi får en færdig testversion. Herefter har vi en uge til at finde fejl. Så får vi en færdig side og har så 14 dage til at finde yderligere fejl. Jeg har pløjet det nye fra forbrugerombudsmanden igennem et par gange og med det udvalg vi får, så tror jeg vi kommer til at overholde reglerne. Endnu engang tak! |