@TobiasB: Godt input - vi har fjernet teksten fra Amino. Tak for feedback. |
Wow! Det er genialt !
Wow! Det er genialt ! |
Hej alle @Martin: Tak for de rosende ord og sejt at have en fan. @eDiagnose.dk: Tak for feedbacken. Vi kigger på headeren. Mht. CallToAction blikfang så prøver vi lidt forskelligt af og roder løbende med designet. Vi kigger også på teksten og ser om den skal have lidt mere farve. Tak for input. @ Søren Højby Skriver: Hej Søren, mange tak for de rosende ord. @ Mikael christiansen: Gode idéer. Vores FAQ ligger på http://www.butns.com/about.html - men god idé at gøre den selvstændig. Vi er også ved at lave nogle korte How2 film. Mht. Bruger-oprettelse, så kan man slet ikke blive bruger - man bruger bare siden som den er. @Swon: Tak for feedback. Det eneste link på forsiden er i den øverste tekst, men god idé at bruge vores egen service flere steder. @Popzdk: Tak for dine ord. Alfonso styrer :) |
Super fedt koncept! Rigtig fed side. Kan det blive meget bedre? Så skal du bare have folk til at bruge det. Keep it up. Det ser godt ud :) |
@Mathias. Tusinde tak for de fine ord. Vi holder dampen oppe. |
Rigtig god ide! Jeg forstod det ikke lige til at starte med, før jeg så videoen :-) En lille bug. Hvis jeg nu indtaster Helsingør, kommer der til at står helsing%F8r i dit link eksempel. Altså problem med ÆØÅ. |
Rigtig god ide! Jeg forstod det ikke lige til at starte med, før jeg så videoen :-) En lille bug. Hvis jeg nu indtaster Helsingør, kommer der til at står helsing%F8r i dit link eksempel. Altså problem med ÆØÅ. |