jeg har som et sideprojekt til billigmagento.dk arbejdet i et par uger på at lave webshops med inkluderet leverandør. Mit første projekt som jeg sælger er www.kaffe-shoppen.dk, hvor jeg har skaffet leverandøraftaler med 2 kaffefirmaere med højkvalitetskaffe(over 65 kaffevarianter) hvoraf den ene tilbyder dropshipping. Det eneste siden mangler er Host, betalingsmodul og evt. SEO arbejde
Jeg har valgt at lægge siden under et af mine domæner i første omgang da jeg synes du skal have mulighed for at give shoppen et andet navn hvis du ønsker det.
Designet er bygget fra en grundskabelon i Magento. Magento er et af de mest brugte webshopsystemer som bruges i dag og er nemt at bruge og kræver kun få timers øvelse for nybegyndere. Hvis du ønsker at prøve en demo af systemet kan det også sagtens klares.
Hvis du måtte være interesseret i shoppen er du velkommen til at kontakte mig. Jeg giver god pris ved hurtigt salg.
Skriv venligst til kontakt@kristoffer-hjerrild.dk hvis du er interesseret. Ser frem til at høre fra dig :) I må have en fantastisk dag alle sammen