Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design-proff. eller ikke?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

En kontakt formular er mere bruger venligt end en email.

Prøv at se på forsiden om du ikke kan leve uden nogen af de ekstensions.

Jepsen der er nu kommet kontaktformular på siden, havde bare ikke nået det endnu.

Har deaktiveret tags og seneste besøgende, som Swift media foreslog

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:01

Kristian Konradsen:

Hej,

Synes også du har et virkelig fedt site.

Det første jeg tænkte på, da jeg kom ind på siden var, at det kunne være fedt, hvis dit "dias show" ikke var gult hele vejen igennem, men skiftede farve når man så det næste "dias". Farverne skulle så være de samme som i dit logo.

Kan godt være at det bliver for mange farver, men det kan også være at det spiller max :O)

Ps. Ved ikke hvad sådan en billede serie hedder, så derfor jeg kalder det "dias show" - det har sikkert et andet smart navn.

Mvh

Takker.

Ja, det kunne være lækkert hvis boksen skiftede farve, det må jeg lige se på, om det kan lade sig gøre, men har nok svært ved det.

Udvikleren kalder det for et slideshow hehe....

Synes du at jeg skal sætte det til ikke at afspille automatisk, forstyrrer det at det bevæger sig?

Er bare nervøs for om folk kan gennemskue at trykke på de små grønne firkanter....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:02

Swift Media:

Hej Lone,

- Gradienten i toppen (hvid til grå) bør gå helt ud til siderne ligesom din menu.
- Mindre tastefejl: "Du er her::" (to kolon)
- Se om du ikke kan undvære nogle af dine "widgets" i højre kolonne. Umiddelbart virker "seneste besøgende" og "tags" ikke nødvendigt for den side, du ønsker at lave.

Ellers et ganske udemærket design, du har fået sammensat.

Ja, må se på det med gradient er måske også ude i at menuen ikke skal gå helt ud til siderne??

Ville det være bedre måske?

Som før skrevet har jeg deaktiveret de widgets du foreslog.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 15:11

Lone71:

Ja, må se på det med gradient er måske også ude i at menuen ikke skal gå helt ud til siderne??

Ville det være bedre måske?

Som før skrevet har jeg deaktiveret de widgets du foreslog.

Hej Lone,

Det er ganske fint, at menuen går helt ud til siderne. Det er meget nutidigt.

Der forekommer en mindre fejl, når man fører musen over en af de sider i menuen, der har undersider. Undersiderne bliver korrekt vist i undermenuen, men punktet "Om mig" forbliver også i undermenuen, og den første underside bliver derfor placeret oven på "Om mig" menupunktet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:18

Ja, det kan jeg se forekommer i Firefox, det havde jeg ikke lige tjekket, punktet om mig har rykket sig ned.

Ved på stående fod ikke hvordan jeg skal fixe det, men tænker lige....

I IE ser det ok ud nemlig.

Men dejligt du opdagede det :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 16:36

Hmmm, er sådan blevet i tvivl om hvorvidt den tekst der står på alle sider, Om mig, om google vil se den som duplicate content?

Jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg fjerner den fra undersiderne?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 14:13

Lone71:

Hmmm, er sådan blevet i tvivl om hvorvidt den tekst der står på alle sider, Om mig, om google vil se den som duplicate content?

Jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg fjerner den fra undersiderne?

Ingen der ved dette?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 09:46

Kristian Konradsen:

Det første jeg tænkte på, da jeg kom ind på siden var, at det kunne være fedt, hvis dit "dias show" ikke var gult hele vejen igennem, men skiftede farve når man så det næste "dias". Farverne skulle så være de samme som i dit logo.

Kan godt være at det bliver for mange farver, men det kan også være at det spiller max :O)

Har nu lavet det sådan at der er forskellige farver på de forskellige slides....

Hvad er dommen?

Bliver det FOR meget eller er det lidt fedt?

Matcher farverne i logoet.....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:12

Klar overskuelige side , super flot forsideYes

Fjerne den man ligge kan kommentar .

Fjerne adr. præcis vis du ikke ønsker direkte nogle gange møder op for at få indretnings tips.

Dog kunne det være en god ide , med den personlig kontakt , med kontor adr. med indretnings tips , vis dette var muligt .

Kan ses der ikke bruges unikke urler /soederberg-indretning.dk/blog/?page_id=121 = er ikke en sigende url.

/soederberg-indretning.dk/kontakt = er mere sigende

Vores kontakt nummer og evt. CVR nummer havde jeg lagte i fodnoten på alle undersider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 10:33

Mikael christiansen:

Klar overskuelige side , super flot forsideYes

Fjerne den man ligge kan kommentar .

Fjerne adr. præcis vis du ikke ønsker direkte nogle gange møder op for at få indretnings tips.

Dog kunne det være en god ide , med den personlig kontakt , med kontor adr. med indretnings tips , vis dette var muligt .

Kan ses der ikke bruges unikke urler /soederberg-indretning.dk/blog/?page_id=121 = er ikke en sigende url.

/soederberg-indretning.dk/kontakt = er mere sigende

Vores kontakt nummer og evt. CVR nummer havde jeg lagte i fodnoten på alle undersider

Takker Michael.

Ang. urlerne forsøgte jeg at lave det om til det du skrev men så bad wp om at jeg lavede min .htaccess fil om og det vidste jeg ikke hvordan man skulle lave om så ændrede det igen....

Hvis der er nogen herinde der kan hjælpe med unikke/sigende urler i wordpress, ville jeg da blive glad :)

Har ikke noget kontor endnu.... men måske du har ret i at adressen hjem til mig selv, måske ikke er det bedste...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)