Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til nystartet agentur.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en samarbejdspartner til et nystartet agentur, hvor jeg er 99% sikker på succes, hvis den rette partner melder sig.

Det drejer sig om et agentur/import af plastposer, produceres af nyplast, genbrugsplast eller biologisk nedbrydlig plast samt papirsposer og folier med tryk.

Næsten alle butikker idag har brug for branding, så selv om det er lavkonjunktur, skal de alligevel have poser.

Jeg har aftalerne på plads med leverandører i flere forskellige land, hvor de kan modstå krav om virkelig billige priser, god kvalitet samt en leverandør som kan levere størrere mængder.

For den rette partner drejer det sig om, at han/hun er en ildsjæl indenfor canvas-salg. Der skal virkelig laves et benarbejde. Derudover tilbydes du 50% af firmaet, idet jeg ikke kan tilbyde dig løn, men derimod en part i firmaet. Der skal ikke investeres penge i firmaet, da jeg allerede har oprettet en webside: www.plastposer.com

Skriv og fortæl lidt om dig selv, hvis du har mod på det og så tager vi den derfra.

Med venlig hilsen 

Kim Jensen 

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 23:25

Hej Kim

Dit projekt lyder rigtigt spændende, ærgerligt at jeg ikke er den pågående sælgertype, jeg har kun erfaring som indkøber og personaleledelse.

Håber du finder den rette partner.

Mange hilsner

Reno Rahbek Jensen

Selvstændig in spe

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 08:38

Hej Rene,

Tak for dit svar,

Jeg spekulere bare på, hvordan det kan være at der ikke er mere interesse for sådan et projekt, specielt taget i betragtning at folk ikke skal investere penge....

Med venlig hilsen 

Kim Jensen 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:43

Hej Kim

I mit netværk har jeg en person, som sælger plastposer fra udlandet. Skal jeg sende ham et link til din tråd? Jeg ved selvfølgelig ikke, om han er interesseret..... Han er dansker.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 09:00

Hej,

Der kan selvfølgelig ikke ske noget ved det, prøv bare..

Hvis han er interesseret, vil det da være et kæmpe plus at han har erfaring indenfor branchen.

Han er ihvertfald altid velkommen til at kontakte mig, hvis han gerne vil være selvstændig..

Med venlig hilsen 

Kim Jensen 

www.plastposer.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:10

Hej Kim

Tænkte at du bare selv kan kontakte ham. Han hedder Michael og har firmaet Nayacoba. Du kan gå ind på min profil og finde ham i mit Amino-netværk.

Michael

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 09:19

Hej Michael,

Det vil jeg gøre.. Tusind tak for hjælpen.

Med venlig hilsen 

Kim 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)