Hej, Jeg søger en samarbejdspartner til et nystartet agentur, hvor jeg er 99% sikker på succes, hvis den rette partner melder sig. Det drejer sig om et agentur/import af plastposer, produceres af nyplast, genbrugsplast eller biologisk nedbrydlig plast samt papirsposer og folier med tryk. Næsten alle butikker idag har brug for branding, så selv om det er lavkonjunktur, skal de alligevel have poser. Jeg har aftalerne på plads med leverandører i flere forskellige land, hvor de kan modstå krav om virkelig billige priser, god kvalitet samt en leverandør som kan levere størrere mængder. For den rette partner drejer det sig om, at han/hun er en ildsjæl indenfor canvas-salg. Der skal virkelig laves et benarbejde. Derudover tilbydes du 50% af firmaet, idet jeg ikke kan tilbyde dig løn, men derimod en part i firmaet. Der skal ikke investeres penge i firmaet, da jeg allerede har oprettet en webside: www.plastposer.com Skriv og fortæl lidt om dig selv, hvis du har mod på det og så tager vi den derfra. Med venlig hilsen Kim Jensen
|
Hej Kim
Dit projekt lyder rigtigt spændende, ærgerligt at jeg ikke er den pågående sælgertype, jeg har kun erfaring som indkøber og personaleledelse.
Håber du finder den rette partner.
Mange hilsner
Reno Rahbek Jensen