Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS til hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer om vi skal have ændret vores hjemmeside: www.nordjysk-marketing.dk til en cms hjemmeside, så jeg selv kan ændre lidt i den.

Den skal ikke kunne noget vildt, andet end at være redigérbar.

Hvad har i som kan bruges til fornuftige penge.?

Ps.: hjemmesiden skal selvfølgelig flyttes over i cms'et, hvorfor dette også er en forudsætning at udbyder kan opsætte siden så den ligner vores nuværende.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 09:29

Hej Christian,

Det kan vi gøre for 5000,- kroner eksl. moms. Jeres nuværende design og indhold bliver flyttet over i et CMS, hvorefter I har mulighed for at redigere/tilføje nye tekster. I får afslutningsvis også en god søgemaskineoptimering.

Såfremt det kunne være af interesse, kan I se lidt nærmere information om os og det pågældende produkt på www.swiftmedia.dk, hvor der også er mulighed for at kontakte os.

Vi glæder os til at høre fra jer.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:01

Hej Christian,

Hvis du vil over i Joomla kan vi lave det på en dags arbejde for en mand.

Du skal være velkommen til at smide en mail eller slå på tråden :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 10:05

Hej.

Jeg kan kode dit design op i HTML/CSS og smide et CMS system på som er kodet fra bunden i ASP.NET(VB). Jeg skulle meget gerne kunne have det færdigt idag, senest imorgen!
Dette kan jeg ikke gøre for under 3000,- kr., hvilket jeg selv syntes er en fair pris.

Hvis det lyder som noget for dig, er du meget velkommen til at smide mig en mail på: dalle90@gmail.com

Held og lykke med sitet!

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:07

Hej Christian,

Jeg kan klart anbefale Wordpress systemet, som har et meget brugervenligt redigerings værktøj.
Jeg tilbyder Wordpress opsætning, ink. host og domæne for 995,- (ex. moms) og overflytning af gammelt indhold (op til 20 sider) for 495,- kroner (ex. moms) Altså alt i alt 1490,- kroner (ex. moms - betaling efter opgaven er udført) for opsætning og flytning af gammelt indhold til Wordpress platform.

Derudover får du vores Wordpress'123 guide med oveni, som viser hvordan du bruger redigeringsværktøjet, samt 20 dages e-mail support. :)

Hvis det kunne havde interesse, kan du sende en mail til mig på lassevesterskov@hotmail.com eller lasse@vesterskov.biz

Mvh: Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 10:32

Hej Christian,

Vi kan tilbyde omlægning af Jeres nuværende hjemmeside til CMS for kun 3000kr (ekskl moms.). Vi arbejder med både Joomla og WordPress open source CMS, som begge to passser godt til Jeres opgave. Jeres hjemmeside design og indhold bliver flyttet over i CMSet. Hvis I tænker på et nyt udseende af Jeres websted, kan vi integrere et standard template baseret design uden ekstra omkostninger. I er velkomne til at se en lille del af Joomla templates på vores hjemmeside.

Kontakt os: info@intellweb.dk

Vi glæder os til at høre fra Jer.

Mvh.

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

Hej.

Jeg kan gøre det for 2.300 kr ex. moms.

Det vil tage mig højst 2 dage, og så er alt klart til dig.

Jeg garanterer at du bliver tilfreds og glad for CMS'et.

Der følger undervisningsmateriale med.

squizo (at) live.com

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:15

Har lige sendt en lille PB til dig

Bennie Larsen

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:19

Hej Christian

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven. Jeg har kigget på jeres hjemmeside og jeg kan opsætte jeres hjemmeside i WordPress CMS.

WordPress er velegnet til en side som jeres, og er meget nem og intuitiv at bruge. Jeg lover, at jeg jeres hjemmeside bliver lavet så den fremstår absolut som den gør nu - til hvert enkelt pixel matcher 100% - og inklusiv alle links! Dog kan jeg se, at jeres hjemmeside nu er bygget op i tables - det bliver lavet om til divs, som er den rigtige måde at organisere indhold på i dag, og det bliver Google også glad for :)

For 1800 kr eks. moms kan jeg klare opgaven - inkl. det nuværende indhold lagt ind i CMS'et.

Skriv gerne til mig på chiel@pephers.org eller se min hjemmeside, http://pephers.org.

Med venlig hilsen
Chiel Robben
PEPHERS webdesign 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:32

Jeg er lige blevet færdig med at teste mit nye CMS. Der kan jeg flytte din side over i det inden for en dag (med din side vil det nok tage et par timer). Dine filer vil stadig ende på html så du vil ikke miste nogle placeringer i søgemaskinerne. Derudover så kan jeg tage den html-kode der er og flytte direkte over.

Din side har ikke nogle særlige ting (så vidt jeg kan se) så det burde køre som det skal. 

Prisen for mit CMS er 150 kr pr måned + moms. Dette inkluderer backup 2 gange daglig af filer og databaser.

Selve prisen for det arbejde jeg skal lave kan vi snakke om ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)