Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seokontrol.dk - Hold styr på dit website! (Feedback)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Brask:

Når jeg tjekker mit site "kostplanen.dk" og ser Google PR: 4 og så trykker på detaljer, så kommer jeg bare ind på en tom side.. http://tr.wikipedia.org/wiki/PageRank

Hej Simon

Ja der arbejdes på tingene - og til alle jer andre kom gerne med flere information hvis noget er hel galt.

Simon det er en beskrivelse af Pagerank bare på tyrkisk - jeg arbejder på det.

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45

Jamen -- det er i hvert fald da lige til at gå til. Resultaterne er der jo ikke noget banebrydende nyt i.

Har du sikret dig, at ondsindede personer ikke kan automatisere tjeks igen og igen? Det kunne jeg forestille mig kunne tricke nogle filtre hist og her hos dataudbyderne (Google til eksempel).

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:47

Kasper:

Har du sikret dig, at ondsindede personer ikke kan automatisere tjeks igen og igen? Det kunne jeg forestille mig kunne tricke nogle filtre hist og her hos dataudbyderne (Google til eksempel).

Det har han ikke, jeg har lige tjekket, tog mig 2 minutter, så fandt jeg en løsning til det. Så det vil det helt klart være at anbefale til Arlo, lige at sørge for at man udefra ikke bare kan automatisere sine tjeks fra 3. part.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 19:48

Hej.

Hvis de oplysninger man fik smidt i hovedet så også passede, så ville det være perfekt! :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 19:57

Lars Meyer:

Kasper:

Det har han ikke, jeg har lige tjekket, tog mig 2 minutter, så fandt jeg en løsning til det. Så det vil det helt klart være at anbefale til Arlo, lige at sørge for at man udefra ikke bare kan automatisere sine tjeks fra 3. part.

Hej Lars

Prøv at giv mig en uddybende forklaring og hvad du mener, og alt virker som det skal !

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:24

Arlo:

Hej Lars

Prøv at giv mig en uddybende forklaring og hvad du mener, og alt virker som det skal !

Hej, ja altså sagen er at jeg jo ganske simpelt kan kalde direkte uden om jquery indtil din kontrol.php med parametren link (hvor jeg så dynamisk kan angive hvad jeg vil som URL), og derved få et direkte output som jeg så kan viderebehandle som jeg vil, eller embedde i eget website/system.

Desværre for dig vil det så belaste dit system og din server unødigt, og måske hvis jeg nu lavede dette som et autosubmit tjek, kunne jeg sætte den til at tjekke 1 million websites i døgnet, for at publicere disse data andesteds eller hvad ved jeg :)

Ihvertfald bør du sætte en limit på, og evt. alternativt overveje om du skulle bruge post i stedet for get i din submission, og evt. sætte IP-restriktion eller session max eller noget andet der begrænser brugen af det.

Onsindende idioter kunne jo finde på at udnytte dig groft Surprise

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)