Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPS med php 5.2.x?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

kender I dansk web hoster som tilbyder Virtual Private Server med PHP 5.2.x?

På forhånd tak for jeres input.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 01:42

Hej Per,

På en VPS bestemmer du jo selv hvilken software der skal installeres, så det er vel bare at hive en VPS og komme til tasterne? (eller musen, hvis VPSen er "moderne" ;) )

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 08:03

Helt så enkelt er det ikke, Mr. Moski2. Jeg HAR en VPS, men er blevet frarådet at opgradere til php 5.2 fordi det vil give problemer med Plesk. Og den samme melding har jeg fået fra en udenlandsk hoster.

Jeg har selvfølgelig været på Google og søge efter hostere, men finder ikke rigtigt noget overbevisende. Det er derfor jeg skriver her, fordi der kunne være nogle folk der allerede har gjort deres erfaringer :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:22

Aah, ok, men så er det jo Plesk-tingen der er din udfordring, og ikke at køre 5.2 i en VPS - det er jo ikke alle VPS'er der bruger Plesk.

Med mindre du er dybt forelsket i Plesk kunne det jo være en løsning at køre en VPS med et andet management-lag på (eller bruge prompten som de store drenge ;) )?

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:51

Vi tilbyder et produkt hvor vi sætter en VPS op til dig som var det et webhotel, efter de specifikationer du måtte have.

vi kan også levere en VPS du selv styrer, hvor vi præ-installerer php5.2 for  dig. Generelt laver vi ligepræcis det du ber om. Du er velkommen til at give mig et kald på 41 28 28 08 så kan vi tage en snak om dit behov vs. din løsning. Du må også gerne smide en mail på mmc@specialhosting.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:15
Jeg tvivler på at det er Plesk i sig selv der skulle give problemer med PHP 5.2.X, det kan i hvert fald fint fungere (vi kører det bl.a. selv, og kan også tilbyde serverløsninger med det). Jeg kunne forestille mig at problemet hos din nuværende udbyder derfor er noget andet, måske er det din licens der kun omfatter en ældre version af Plesk og man derfor ikke kan opgradere systeme - prøv at høre dem ad om ikke de kan beskrive lidt mere præcist overfor dig hvad problemet er.
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:17

Per H. Jørgensen:

Hej,

kender I dansk web hoster som tilbyder Virtual Private Server med PHP 5.2.x?

På forhånd tak for jeres input.

http://meebox.net/vps

Vi er helt nye på markedet og har lanceringstilbud lige nu. Bruger du kuponkoden: "AMINO", så får du 51% rabat. :-)

Din VPS bliver opsat automatisk, efter betaling. Vi installere og opsætter Apache og PHP for ca. 25 kr. eller sådan noget. - Jeg håber da vi ser dig som kunde. ;-)

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 12:18

Hvilke distro anvender du på din VPS?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:21

Patrick:

Vi er helt nye på markedet og har lanceringstilbud lige nu. Bruger du kuponkoden: "AMINO", så får du 51% rabat. :-)

Nu spørger jeg af ren interesse, hvilke virtualiseringsteknikker benytter i jer af? :)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 14:08

Martin - Exaweb:

Patrick:

Nu spørger jeg af ren interesse, hvilke virtualiseringsteknikker benytter i jer af? :)

Vi bruger OpenVZ til alle linux-distroer. Og så snakker vi med Microsoft om HyperV til Windows Server 08. :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)