Mit navn er Thomas og jeg er salg & marketing partner i PHPTECH. Jeg søger et godt team af dygtige sælgere. Hvis du ønsker jobbet skal du blandt andet kunne disse ting:
Ringe til mulige kunder mellem 12-16 hverdag
Være klar til at tage til møde med forskellige kunder (sker ikke i starten)
Være frisk og flink mod kunden SELV OM HAN/HUN SIGER NEJ
Du skal være 18
Du skal have en computer
Hvis det ikke passer dig men du synes det lyder spændende kan andet muligvis aftales.
Det kommer til at foregår sådan at din opgave er at lave et salg af en af vores løsninger, når du har gennemført salget og kunden har underskrevet kontrakten skal du videre sende disse informationer til mig, og resten af kontakten med kunden overtager vi.
Inden vi kan tilbyde dig XXX antal kroner pr. salg. skal du selvfølgelig vide mere om jobbet og vores produkter. Du kan jo starte med at kigge på http://phptech.dk så kan du læse mere om produkterne. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig på 2877 0945, smide mig en mail på salg@phptech.dk eller sende mig en PB.
Ikke fordi jeg vil have jobbet overhovedet Men man kan sagtens være bedre sælger som ung?
Hvorfor skal man være 18 år for at køre bil ?
Hvad er det for et håbløst modargument? Jeg kender en del, der arbejder som telefonsælgere og gør det rigtigt godt, på trods af, at de er under 18 år. Så jeg synes egentlig, at Simons spørgsmål er meget relevant.
Derudover er Thomas jo heller ikke selv 18 år endnu, og derfor kunne det godt være, at han ville satse på nogle personer, der var mere jævnaldrende.