Hej amigos Jeg skal bruge en kontaktformular til en side. Hvor finder jeg sådan et script som nedenstående ?
|
Måske bare navn - mail - tlf - beskrivelse -send
Skal bare være gratis :-P
Mikkel
Hej amigos Jeg skal bruge en kontaktformular til en side. Hvor finder jeg sådan et script som nedenstående ?
|
Måske bare navn - mail - tlf - beskrivelse -send Skal bare være gratis :-P
Mikkel |
Kig her: |
Hm kan denher bruges den sender resultat til den email du selv bestemmer |
Hej ModernWall.dk Sådan en kontaktformular script ,tror jeg bestem ikke du finde nogen steder ,der skal du nok have fat i en programmør til at programmeres det til dig . /Maibirtt Nielsen |
<title> Send me some comments </title> <CENTER><B><I>Your comments?</I></B></CENTER> <p> By filling out this small form you can send me some comments. <p> <form ACTION="/cgi-bin/form-submit/ipusers/jruser/forms/em" method="post"> <HR> Your name:<br> <input name="name" type="text" size=60> <br> <p> Your email address:<br> <input name="email" type="text" size=60> <br> <p> Your comments?<br> <textarea name="comments" COLS=60 ROWS=8></textarea><br> <p> <input type="submit" value="Send"> <input type="reset" value="Clear"> </form> </body> Hvor skal jeg så indsætte min mail ? så jeg får det tilsendt til min mail ? Er der andet der skal rettes ? ja der er selvf det engelske der skal laves til dansk Mikkel |
Kan PHP og HTML gå sammen eller kikser det helt ?
Mikkel |
<form method="post" action="mailto:DIN_MAILADRESSE"> |
Hej OpretAlt Er det så det eneste der skal laves om ? altså udover det skal være dansk ?
Men vil gerne hører om php og HTML kan gå sammen
Mikkel |