Efter ipad blev annonceret er der kommet flere konkurrenter på banen, senest wepad. Er det er apperart du kunne forestille dig blive en del af din hverdag, eller kan du se noget potentiale i det i forhold til din virksomhed? Kan det bruges i den brede befolkning, eller er det blot en nørd-dims?
Det kunne jeg ikke nej, hverken i det lille fritids firma jeg er ved at stable på benene.
Kunne dog godt se mig selv bruge sådan en i forbindelse med min job som kørende DELL tekniker. der ville den faktisk være rigtig fed sådan en. i stedet for at have alle sine opgaver på papir.
Jeg vil gerne have en ipad når den kommer, og tror da helt sikkert også at den vil blive brugt i forbindelse med arbejdet. Blandt andet til mail, præsentationer, på farten og lignende. Det tyder også på at der bliver udviklet nogle nye gode applikationer til den
Der vil være to versioner af den: WePad og WePad 3G. Førstnævnte vil være udstyret med 16 GB flashram og Wi-Fi, hvor WePad 3G vil have 32 GB flashram, Wi-Fi og 3G, ligesom den vil kunne håndtere 1080p video. Priserne er på henholdsvis €499 og €569, hvilket er i samme prisleje som iPad'en. Det oplyses også, at WePad bruger standard sim-kort.