Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mening fra sælgere og web mennesker ønskes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har startet en blog www.butiksmotivation.dk og mangler jeres uforbeholdne mening om:

Initiativet?

Udseende og bruger-venlighed?

Artiklerne? ( Bare et par stykker)

Overordnet?

Opsætningen? ( Den som hedder blandet billeder pisser mig helt af men kan ikke rigtig fjerne den og indsætte statisk tekstbox)

Forslag?

Og vigtigst af alt:

Tror du der er et behov for denne og lign.  Ville du som sælger gøre brug af en sådan side i din dagligdag?

Jeg glæder mig til prof. meninger fra jer.

De bedste hilsner 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:36

Det Ser flot ud og det er nogle gode artikler der er skrevet og jeg tænker allerede mere positivt Yes

Titlen er lige lovlig kort husk google viser op til 67 tegn , jeg mener denne her <title>Butiksmotivation.dk</title> jeg forstår heller ikke hvad bloggen handler om med denne tilte

Kigget grundigt på siden , det burde være muligt at kontakte jer kunne , jeg kunne ikke finde kontaktsiden , hvor folk kan give feedback og ideer mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jul 08
Skrevet kl. 19:48

Hej Michael.

Tak for dit besyv. Lyder godt at du tænker mere positivt.Big Smile

Tak til Per for besvarelsen. 

Nu frygter jeg så lidt at kategorierne overses, i og med Michael ikke så denSmile Er der noget om det?

Angående titlen....den er målrettet butikker og deres motivation. De har ikke mange muligheder i dagligdagen for konstant motivering. Hvorimod online og andre salgs banditter har lidt bedre muligheder for at søge motivationen.

I må meget gerne kommentere fra overlæggeren: læs denne først.....hvis i lyster. 

Indtil da tusind tak for respons.

Og så må i meget gerne give mig et fif til at rate jeres besvarelser........den har min slow-mo hjerne ikke opfanget how2do.

Tilmeldt 18. Jul 08
Skrevet kl. 19:53

en lille tilføjelse inden jeg får spændt for meget ben for mig selv.

Den har sin fokus gruppe, ja. Det må dog ikke misforståes for det hele handler om at gavne motivationen og forhåbentligt lære fra sig. Så indlæg tager NOGLE gange udgangspunkt i butikker er dog til ALLE sælgere på alle niveauer og i ALLE brancher.

Den forgående besvarelse var blot for at beskrive grunden til titlen.......hmmm måske kunne det være en ide at kalde den noget andet??

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:32

Overordnet er det jo en rigtig flot side men der er en ting som der falder i øjnene som jeg finder unødvendigt og det er modulet der hedder "tilfældige billeder". Det synes jeg ikke passer så godt ind men resten ser jo godt ud :)

Held og lykke med siden

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 18. Jul 08
Skrevet kl. 21:48

Kristoffer Hjerrild:

Overordnet er det jo en rigtig flot side men der er en ting som der falder i øjnene som jeg finder unødvendigt og det er modulet der hedder "tilfældige billeder". Det synes jeg ikke passer så godt ind men resten ser jo godt ud :)

Held og lykke med siden

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Nej præcis den pisser også mig helt af. Har forgæves forsøgt at erstatte den med tekst, men det har ikke været muligt, som jeg også nævner ved dette indlægs start.  

Mange tak for meldingen.

Ang. e-kontakt, så var det bare for at illustrere det var email kontakt. Er der flere som undrer sig for så er vi da ude i den første ændring, som konsekvens af jeres udmeldinger.

Mere, mere, mere!!!

Tilmeldt 18. Jul 08
Skrevet kl. 21:50

Iøvrigt håber jeg ikke at det fik det dig til at tænke på internet kontakt side, MichaelSkype-BigSmile

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:10

Hej Martin,

Rigtigt godt initiativ med din side. Jeg har arbejdet som sælger og salgschef i næsten 20 år og kan kun give dig ret - man kan altid lære noget nyt!

Siden er overskuelig og nem at gå til. Eneste problem er "Blandet billeder" som du også selv har været inde på. Man aner ikke hvad man klikker videre til så det forvirrer mere end det gør gavn Geeked

Held og lykke med siden!

Mvh. Michael Boenstedt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:25

Meget lækkert design og fornemmelse - selv om jeg ikke er sælger, bliver jeg fanget af sproget og mådet siden er sat op på. Fyldt af energi og vilje - det brænder igennem at her er én med noget vigtigt på hjerte, og det understøttes af designet og grafikken.

Men ja, suk ..... "Blandet billeder" - var det så bare stavet rigtigt som "Blandede billeder" så kunne det måske gå an.   

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:32

Første tanke, hvad fanden er det her...?

Efter lidt tid fik jeg set det var lidt "peptalk"

Synes det er super ;-)

Mikkel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)