Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er ved at starte en web-shop (dandomain løsning) med pc tilbehør og CO2 besparende produkter. I den forbindelse søger jeg  leverandører.

Jeg har prøvet at kontakte forskellige producenter i Kina for at få prislister og datablade mm. Jeg får imidlertid ingen svar fra dem :-(  Er det min tålmodighed som ikke rækker - har I nogen erfaring med svartider fra Kina ?

I det hele taget er jeg grøn i det med at finde leverandører - hører gerne jeres meninger

Hilsen Janus J

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:40

Hmm.

Jeg har kun haft gode feedback på deres svartid, for altid svar inde for 24 timer. Afhænger også hvor henne du finder dem?. Men tror du er uheldig??

Fra Kalundborg
Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 18:50

Hej Andreas

jeg har fundet dem på siden made-in-china.com.

Kender du bedre alternativer?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:57

Hej janus

Prøv og se om du kan bruge dette link, jeg støtte på det engang da jeg søgte på google, men har aldrig undersøgt indholdet systematisk.

http://da.list-of-companies.org/

Filippinerne er ved at have en stor eksport af elektronik, det kunne være et område du burde undersøge.

Mvh
Juul

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 20:03

Hej Janus

Jeg har med stor succes brugt www.alibaba.com Wink

Første gang jeg var på den, gik jeg hurtigt væk igen grundet navnet (alibaba og de fyrre-tyve røvere), men jeg har nu udforsket siden, blevet gratis medlem, og har etableret et hav af kontakter.

Der er leverandører fra Kina, Pakistan, Polen, Hong Kong og mange flere.

Jeg har kun gode erfaringer

Hilsen Reno

RiderShop.dk (under stiftelse)

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Kalundborg
Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 20:50

Tak for responsen

Tjekker dem lige ud

Hilsen Janus J

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:54

Reno Jensen:

Hej Janus

Jeg har med stor succes brugt www.alibaba.com Wink

Første gang jeg var på den, gik jeg hurtigt væk igen grundet navnet (alibaba og de fyrre-tyve røvere), men jeg har nu udforsket siden, blevet gratis medlem, og har etableret et hav af kontakter.

Der er leverandører fra Kina, Pakistan, Polen, Hong Kong og mange flere.

Jeg har kun gode erfaringer

Hilsen Reno

RiderShop.dk (under stiftelse)

Den råd ville jeg også give dig, husk at handel med dem som er VIP derinde som er troværdig at handel med. E

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:48
Fra Kalundborg
Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 15:05

Hej Alle

Tak for jeres respons.

Jeg har nu læst en del indlæg om import af elektroniske varer fra Kina. Og mange mener at kvaliteten ikke er god nok. Jeg vil gerne finde leverandører af CO2 venlige produkter f.eks. led-pærer, solpaneler mm. Er der nogle som kender kvaliteten på sådanne varer?

Go' weekend til alle!

/Janus J

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:46

Hej Janus

alibaba.com er en fin side men der sidder desværre mange fup firmaer der sælger kopi produkter og billige varer i en rigtig dårlig kvalitet, hvad der angår eloktronik varer fra kina igennem alibaba er en dårlig idè, næsten 50% af VIP firmaer på alibaba er også falske...  det allerbedste vil være at besøge diverse fabrikker eller evt. på messer.  Kan nævne Canton fair som afholdes i den 3. uge i April.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)