Vi er efterhånden en del konsulenter herinde på Amino, så hermed en spøjs - måske for spøjs? - idé:
En mødebooking-hjemmeside med et billede af den konsulent, som du for 0 kroner køber et møde/en aftale med. Det er en anderledes indfaldsvinkel, som jeg ikke har set før. Der skal selvfølgelig være 2-3 stk. i hver kategori, men vi skal alle levere en rigtig god og professionel service. Man betaler for hver enkelt møde, som man får booket derinde.
Hvad synes I. Fælles markedsføring med dine med-konsulenter.....?
Til en pris på 0 kroner tror jeg det vil være svært med konsulenter, jeg ser mere idé i at smide priser på og så sælge den ekspertise den enkelte konsulent har.
Når der holdes gratis møder er det jo oftest med salg for øje, og her er det typiske jo ikke at kunden tager den første kontakt. Og hvis endelig kunden gør det, så kender de den enkelte konsulent og kontakter ham vel den direkte vej.
Dog er der også mange andre muligheder for fælles markedsføring.
Jeg ser lidt ideen som Amino freelancer hvor der mulighed for at gå ind og kigge på de enkelte konsulenter der er indenfor hver deres område?
Hvis kunderne kommer forbi jeres site, vil de forskellige konsulenter der garanteret gerne ligge billetten ind hos jer. Men der skal selvfølgelig komme opgaver eller henvendelser igennem, ellers vil der ikke være så meget ide med det. Men mange gange kan det være svært for kunden at få overblik over de forskellige konsulenter og deres ydelser - her kommer jeres ide på banen.
Til en pris på 0 kroner tror jeg det vil være svært med konsulenter, jeg ser mere idé i at smide priser på og så sælge den ekspertise den enkelte konsulent har.
Det skal kun koste kr. 0 for kunden skal selvfølgelig ikke betale for at booke et møde.
Der skal være link til hver enkelt konsulents hjemmeside og desuden en kort beskrivelse af konsulenten, gerne inkl. pris. Ideen er at hvis man både skal have ny hjemmeside, gerne vil køre SEO på den, have en gennemgang af sin IT mm. kan gøre det fra et og samme sted - enten på en gang eller vende tilbage til denne konsulentgruppe, da man fik en god oplevelse første gang.
Det er ikke en hjemmeside, som der skal tjenes på, men hver enkelt konsulent skal betale et enkeltbeløb for at den kan komme igang. Derefter betales der en beskeden pris pr. henvendelse. Hvis der er overskud i sidste ende, må det fordeles til de tilknyttede konsulenter efter en fordelingsnøgle.
Det drejer sig udelukkende om fælles markedsføring.
Navnet er på plads: Konsulentgruppen First Choice.