Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvolutter eller indpakning / emballering til forsendelse af bog - tilbud ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker tilbud på emballage til forsendelse af bøger. Bogen er i A5 format og ca 3 cm tyk.

Jeg kan godt tænke mig en styk pris for 1.000, 3.000 og 10.000 "konvolutter.

Mvh

Anders Jørgensen

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:04

Hej Anders 

vi har tilbud for tiden på boblekuverter, dem bruger en del til at sende bøger ud i.
fx. passer nr 5. til en A5/B5 bog.

Airpro boblekuvert tilbud

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:07

Hej Anders,

Der er flere muligheder til at sende bøger..

Den absolut bedste og sikreste er at vælge et Multiwell bogomslag i bølgepap.
Bogen ligger helt fast og der er ekstra beskyttelse i kanterne, så den ikke slår hjørnerne.
Den tilpasser sig i højden, så selv om du sender flere bøger i samme omslag, ligger bogen stadig helt spændt fast.

Alternativt kan du vælge en kuvert i karton.
De er super gode til bøger og lavet i kraftigt karton, men stadig en smule bløde/fleksible.
Skal du sende bogen som brev, kan der være fordele ved at vælge disse frem for fx boblekuverter, da de ikke er lige så tykke og du måske kan sende som storbrev i stedet for maxibrev (afhængigt af bogens tykkelse), og spare penge på portoen.

Der er også kuverter af bølgepap, som er meget kraftige/stive og dermed giver god beskyttelse i hjørnerne.

Jeg vil ikke anbefale dig at sende bøger i boblekuverter, da disse er bløde og du kan derfor risikere at hjørnerne og kanterne bliver grimme, når modtageren får dem.
Men det kommer selvfølgelig an på, om det fx bare er en billig bog der skal sendes ud som reklame eller en "fin" bog folk har betalt i dyre domme for.. Det er jo lidt op til din egen vurdering.
Så hvis du mener en boblekuvert vil være ok, kan jeg også give dig en god pris på disse!

Hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne sende dig en gratis vareprøve, så du kan se de forskellige muligheder - og efterfølgende komme med et godt tilbud, når du har fundet ud af, hvilken type emballage der passer bedst til dig.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:10

Da vi skulle sende Bogen om fradrag ud, brugte vi boblekuverter med rude (fra Jakodan), og det var alletiders, fordi vi så bare skulle printe fakturaen men ikke også lave labels. Så hvis du alligevel har navn og adresse på fakturaen, er det måske en god idé at gå efter noget tilsvarende.

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)