Vi producerer egen mærke af højkvalitets fodbolde, håndbolde og sportstøj ( www.omegasport.dk ). En stor del af vores produkter sælges til udlandet. Vi leder efter en distributør eller agent som vil kunne blive eneforhandler af vores produkter i Danmark, på provisionsbasis.
Jeg vil høre om i har fundet en distributør eller agent? For synes det måske kunne være spændende, kommer selv for sportbrancen. Du kan sende en mail, hvis i stadig mangler en distributør eller agent
Hej omegasport :-) Jeg har en sportshjemmeside, med en masse aktive sportsinteresserede, en facebookgruppe til hjemmesiden med over 7000 medlemmer:-) Det eneste vi søger er et unikt mærke, vi kan sælge og stå indfor. Jeg er meget interesseret i at blive distributør/sælge jeres produkter Mvh Nitharsen Itsport.dk
Du har svaret på et indlæg, der er mere end 2 år gammelt. Mon ikke de har fundet en løsning...
Vi låser tråden.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn