Jeg har brug for dine ideer til nye kategorier på Nyhederne.org
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Jeg lavede i sin tid Nyhederne.org fordi jeg selv manglede en overskuelig oversigt over nyhederne. Siden bliver nu brugt at ganske mange og jeg vil derfor gerne gøre den brugbar for endnu flere.
Hvilke kategorier skulle der tilføjes til nyhederne.org for at du ville bruge siden?
Nyhederne.org er baseret på RSS nyhedsfeeds
Selv er jeg ved at finde RSS feeds til en god SEO kategori
Tak
Svar
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Hej.
Ved et hurtigt øjekast kan jeg se at du har teknologi & videnskab inde på siden, så kan ikke rigtig se at der mangler noget :D
EDIT: Du kunne evt. lave en kategori der hed "Uddannelse", det ville nok fange min interesse mere.
Svar
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Sundhed------hjælpe side til offre af forskellige overgreb...........
Svar
Tilmeldt 18. Jul 08
Martin Heiss
Skrevet
23-03-2010 kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Lidt sjov og spas. Har sendt pm
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Her de kategorier jeg er kommet frem til indtil videre, med jeres hjælp og et par mine egne forslag
Kom endelig med flere forslag, kunne det f.eks have interesse med en kategori udelukkende om fodbold?
Svar
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Hvorfor ikke bare installere en rss der vises alle indlæg på siden ?
Så kan jeg abonner på din sides blog indlæg vis jeg vil følge dem
Mangler disse her ting kan jeg se
SEO del
voksne del om erotik og hvad sker der
Mode dele om tøj , hår mv.
Fitness nyhed del, om fif hvordan kommer man i god form mv.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Spændende side, som jeg vil overveje at anvende frem for den jeg bruger i dag.
Jeg bruger den service, som FireFox tilbyder som standard, når man indlæser det. Den er let hurtig og overskuelig.
Men din side giver et godt hurtigt overblik, og så har jeg mulighed for at gå mere i dybden de dage, hvor jeg har tid.
Men jeg plejer bare hurtigt at løbe igennem de nyheder, som man bare skal vide. Og der synes jeg din forside er god.
Svar