Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online bestilling til butikker.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står med ideén om at lave et system, hvor man kan gå ind på en forretnings hjemmeside, og så bestille online. Og med det samme skal forretning så få besked via deres computer eller lign.

Idéen med det er at jeg gerne vil prøve at lave det til en mindre form af restaurant, hvor man går ind på hjemmesiden, bestille sin mad, og får afvide hvor lang ventetiden er, og dermed ved man hvornår man skal hente det da man har direkte kontakt til forretningen.(Jeg ved Just-Eat kører lign. system men det er ikke det vi snakker om nu).

Så ville jeg høre nogle af jer om det er noget der kan betale sig at kode selv, eller noget man evt skulle købe noget script til eller noget i den stil.

På forhånd tak,

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55

Jeg ville klart kode det selv - selvfølgelig afhængig af hvor omfattende det ville blive brugt, så er der jo ikke de helt store armbevægelser i at udvikle det.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvilke resurser man selv har til det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

Kim Bang:

Jeg ville klart kode det selv - selvfølgelig afhængig af hvor omfattende det ville blive brugt, så er der jo ikke de helt store armbevægelser i at udvikle det.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvilke resurser man selv har til det.

Ja okay, men jeg føler bare ikke lige tiden og overskuddet er der til det lige nu.
Så jeg håbede lidt på, jeg kunne finde et script eller noget der måske ville gøre det lidt nemmere, som jeg selvfølgelig også selv vil kuinne videreudvikle på.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:34

Hej Rami Najmi

Blot lige et indspark til din ide.

Du får nogle udfordringer mht at kunderne har borde med preference, enten stamborde, ikke ryger område, ingen børnestøj etc.

Mvh

Holger

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 15:06

Jeg skal bare lige være sikker... Du vil lave et Just-Eat for "ikke-fastfood-restauranter"? Altså restauranter med kvalitetsvarer. Eller er det kun for en enkelt restaurant?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 15:13

Hehe

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:26

Som Rune også er inde på så lyder det meget som JustEat, prøv ellers at tjen Anybite (ikke åben endnu)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)