Jeg står med ideén om at lave et system, hvor man kan gå ind på en forretnings hjemmeside, og så bestille online. Og med det samme skal forretning så få besked via deres computer eller lign.
Idéen med det er at jeg gerne vil prøve at lave det til en mindre form af restaurant, hvor man går ind på hjemmesiden, bestille sin mad, og får afvide hvor lang ventetiden er, og dermed ved man hvornår man skal hente det da man har direkte kontakt til forretningen.(Jeg ved Just-Eat kører lign. system men det er ikke det vi snakker om nu).
Så ville jeg høre nogle af jer om det er noget der kan betale sig at kode selv, eller noget man evt skulle købe noget script til eller noget i den stil.
Jeg ville klart kode det selv - selvfølgelig afhængig af hvor omfattende det ville blive brugt, så er der jo ikke de helt store armbevægelser i at udvikle det.
Det kommer selvfølgelig også an på, hvilke resurser man selv har til det.
Jeg ville klart kode det selv - selvfølgelig afhængig af hvor omfattende det ville blive brugt, så er der jo ikke de helt store armbevægelser i at udvikle det.
Det kommer selvfølgelig også an på, hvilke resurser man selv har til det.
Ja okay, men jeg føler bare ikke lige tiden og overskuddet er der til det lige nu. Så jeg håbede lidt på, jeg kunne finde et script eller noget der måske ville gøre det lidt nemmere, som jeg selvfølgelig også selv vil kuinne videreudvikle på.
Jeg skal bare lige være sikker... Du vil lave et Just-Eat for "ikke-fastfood-restauranter"? Altså restauranter med kvalitetsvarer. Eller er det kun for en enkelt restaurant?