Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man skriver tekster til linkkataloger...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er det bedst at beskrive og fortælle med forskellige tekster, eller må man bare bruge den samme tekst til alle linkkatalogerne?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du får generelt aldrig noget ud af at skrive den samme tekst igen og igen. Når google crawler de forskellige kataloger og finder din side og tekst, og ser den samme tekst igen og igen, tror den at det er en kopi, og ser bort fra den. Har du teksten på din egen side kan det blive rigtigt slemt, da den formentligt finder teksten på kataloget først, og så tror at din side er en ren kopi-side, og derved sender den helt til bunds.. Så find på nye unikke tekster hver gang!

Find vej med en rutevejledning eller se landkort over de danske byer.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:34

Jeg bruger typisk den samme tekst 3-4 gange 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:44

Så er det godt nok mange forskellige tekster, man skal skrive hvis man vil være i alle linkkataloger Smile

Tilmeldt 17. Dec 09
Skrevet kl. 20:49

ja, men tag dig tid til det. Lav ikke mere end 10 hver dag, mener at have læst et sted at det også kunne være skadeligt på en eller anden måde, men kan ikke helt huske hvorfor. Vi er lige blevet færdig, fandt over 250 forskellige danske kataloger, men fik den vist kun tilmeldt omkring 180, og nu da vi er færdige burde vi bare have været mere kræsen, da ret mange af dem vist rent faktisk kun har givet os negativ ranking. Når du kommer i gang kan du se at flere af dem ligner hinanden, og dem der gør det er som regel ikke ret meget værd, så spring dem over.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 21:59

Lavede I så 180 forskellige tekster? 

Hvor meget fyldte hver tekst?

Jeg ved ikke om du kunne give mig et eksempel på en linkkatalog tekst. 

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 23:22

Hej Sasa,

Google HADER duplicate content og straffer dig når du bruger den samme tekst igen og igen, så brug UNIKT indhold.

Dine tekster behøver ikke at være til en litteraturpris, for der er sjældent nogen, som rent faktisk læser dem. Øvelsen går jo ud på at få lavet noget link building.

Jeg har også hørt, at du ikke skal vælte alle dine links ind på en dag, men tage dem stille og roligt derudaf. Link building tager tid.

Jeg har hørt rygter om, at Google vil devaluere værdien af disse linkfarme, idet flere og flere anvender dem. I stedet får blogging og video større værdi. Er der evt. andre som kan supplere mig om dette?

mvh

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 17. Dec 09
Skrevet kl. 07:32

ja da vi var 2 var det ikke så slemt, 5 nye hver dag. Det bliver meget ensformigt, men tager ikke mere end 10min når du først er i gang.

Det er meget forskellige, nogle sider kræver korte beskrivelser, så der skrev vi en linje. Andre sider vil minimum have 500 ord, de kan godt være ret irriterende, da det vores side handler om åbningstider, og det er begrænset hvad man kan skrive om det.

Et eksempel til vores side kunne være

Tjek åbningstider på alle butikker i Danmark her på siden. Vi har samlet åbningstider på mere end 150 forskellige butikker, storcentre, motorkontorer, kommuner, svømmehaller og mange andre offentlige institutioner. Find det du søger her på siden. Som noget nyt kan du nu også finde alle landets søndagsåbningstider, vi har samlet dem alle på en og samme side.

Teksterne behøver ikke være sindsygt gode, da du ikke får ret meget trafik direkte fra katalogerne. De skal faktisk kun være lige præcis så gode at de bliver accepteret af katalogets admin, alt derudover får du ikke det store ud af. Og admin kigger oftest mere på sidens indhold, end din egentlige beskrivelse.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:43

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:00

Tusinde tak drenge!

Det var lige det jeg havde brug for.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)