Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Told fra USA ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et spørgsmål til jer angående told i danmark, det er sådan jeg er blevet forelsket i en printer på ebay og vedkommende bor i USA.

Printeren koster omkring 1000 kr dernede, kommer jeg til at betale told for den?.

Hvordan kan jeg undgå disse, det er 1 gang jeg har handlet i udlandet?

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 17:14

Vil/kan ikke give dig mulighed for at undgå told, men du kan evt. gå ind på shopusa.com/dk så klare de fragt og told

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:22

Cawi:

Vil/kan ikke give dig mulighed for at undgå told, men du kan evt. gå ind på shopusa.com/dk så klare de fragt og told

Hej

Det kan jo ikke betale mig for en printer for 1000 kr, hvordan fungere deres service forstår ikke?

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 17:29

Du køber varen hos fx ebay og sender den til en adresse derovre --> registrere købet på deres side --> du indtaster hvad den koster inkl moms --> de modtager den, og trækker told og fragt + deres fortjeneste fra dit kort --> sender den til din adresse i DK og klare tolden --> du modtager den.

Skal siges du kun betaler, hvis de modtager varen du har registreret, og betaler fra gang til gang

er det mere klart nu?

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du eventuelt også bede afsender om at nedskrive værdien på den kvittering der bliver sendt. Samt bede afs. om at skrive at den er brugt derved kan du få nedslag i tolden + at momsen automatisk også bliver mindre?

Mvh - Benjamin

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:06

Hej Benjamin

Tak for svaret !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)