Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til hjemmeside virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Andreas Jensen

Jeg har efterhånden i et stykke tid kørt med ajblog, men går og tænker på at få et nyt navn da jeg gerne også vil lave andet end blogs, blandt andet har jeg udviklet et ekstremt brugervenligt CMS system, men er fuldstændig tom for ideer til et nyt navn, har selv gået og tænkt på icecold kreative, men da icecold.dk er taget er  jeg igen på bar bund, derfor ville jeg hører om der var nogle af jer som er mere kreative end jeg er, for så ville jeg rigtig gerne have alle jeres forslag, faktisk er der ikke rigtig nogle begrænsninger, navnet kan være både engelsk og dansk, og må rigtig gerne stå ud fra alle andres firmanavne. Håber i vil komme med en masse forslag på forhånd tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Lige det med at navngive sit firma/produkt er uhyre meget sværere end man lige forestiller sig. Ofte er det jo dit hjerteblod du står med i hænderne, og jeg forestiller mig ikke at du vil blive tilfreds med hvad der måtte komme dumpende af forslag, da alle gode indspark jo ikke har din personlige vinkel på det.

Vores eget produktnavn opstod ved en tilfældig leg med ord i en periode med akut søvnunderskud, og selv om SEO-folk og marketing samme nok vil fortælle dig at vi har skudt os selv i foden, så er det vores, og vi kunne ikke forestille os det anderledes - vi har et forhold til det som vi ikke ville have fået hvis vi havde "trukket det i en automat", for nu at sætte din forespørgsel lidt på spidsen :o)

Så leg med ordene og prøv at vend tingene lidt på hovedet - de bedste produktnavne er ikke nødvendigvis sigende, men "blot" brands, som kan sætte sig i folks bevidsthed - prøver man med al vold og magt at få det til at "give mening", så bliver ofte lidt fladt, IMHO.

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt ovenstående, så leg lidt med ordene.

du kan prøve at bruge dette sjove tool som inspiration til "ord leg"

http://www.dotomator.com/web20.html

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

aj media

ajmedia.dk er ledigt

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. Moski2.net:

Hej Andreas,

Lige det med at navngive sit firma/produkt er uhyre meget sværere end man lige forestiller sig. Ofte er det jo dit hjerteblod du står med i hænderne, og jeg forestiller mig ikke at du vil blive tilfreds med hvad der måtte komme dumpende af forslag, da alle gode indspark jo ikke har din personlige vinkel på det.

Vores eget produktnavn opstod ved en tilfældig leg med ord i en periode med akut søvnunderskud, og selv om SEO-folk og marketing samme nok vil fortælle dig at vi har skudt os selv i foden, så er det vores, og vi kunne ikke forestille os det anderledes - vi har et forhold til det som vi ikke ville have fået hvis vi havde "trukket det i en automat", for nu at sætte din forespørgsel lidt på spidsen :o)

Så leg med ordene og prøv at vend tingene lidt på hovedet - de bedste produktnavne er ikke nødvendigvis sigende, men "blot" brands, som kan sætte sig i folks bevidsthed - prøver man med al vold og magt at få det til at "give mening", så bliver ofte lidt fladt, IMHO.

Ja også derfor at jeg skifter da jeg mener at det ikke skilder sig ud det jeg har nu eller er noget man husker, men er virkelig løbet rigtig tør for ideer, også derfor jeg spørger efter ideer måske bruger jeg ikke det eksakte men vil nok også bruge det rigtig meget til at måske videreudvikle de forslag folk kommer med

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har faktisk selv lige fået en ide og ville høre hvad i mente Light Creative, har også lavet et hurtigt hvad syntes i

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)