Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Freelancere til at sælge skræddersyet jakkesæt, skjorter, frakker, kjoler osv, men hvordan finder jeg dem ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger Freelancere til at sælge jakkesæt, skjorter, frakker i højeste kvaitet, men hvordan finder jeg dem ?

Jeg har en skrædderforretning, og en fabrik i thailand hvor vi laver skræddersyede produkter i virkelig høj kvalitet. Alt er målt, gennemtestet og 100% iorden.

Jeg vil gerne udvide min kundebase i danmark / scandinavien. Jeg sælger skjorter, frakker, og jakesæt til et par forretninger i finland og norge, men ellers er alt min forretning baseret i asien, og på nu på nettet efter vi for nogle mnd siden lavede website.

Mit problem er jeg har ingen ide om hvordan jeg kommer ind på det danske marked, da jeg bor i thailand, og ikke har mulighed for t rejse frem og tilbage konstant for at passe forretning i danmark.

Jeg tænkte derfor på at finde nogle mennesker i dk der var interesseret i at sælge mine produkter i deres forretninger, eller personerne kontaktede mulige kunder igennem deres arbejdsplads osv ..

Det kunne være skjorter med broderet firma logo, eller blot en masse privat kunder.

Et jakkesæt i kvalitet som den vi tilbyder vil du med garanti ikke kunne finde for under 5-7000,-kr i danmark.

Personen ville så tage mål og sende mig målene og jeg ville så sende personen et perfekt skræddersyet jakkesæt, eller hvad kunden nu ønsker sig.

Mine priser er meget billige. På www.zentailor.net sælger jeg pt casmere jakkesæt for usd269,- / ca kr1455,-

ink forsendelse til hele verden. Jeg ville være i stand til at gå lidt lavere for en samarbejdspartner naturligvis.

Håber at høre fra interesserede, eller folk med ideer.

På forhånd tak !

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:48
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:55

Det lyder meget interessant det du har gang i der.

PT. er jeg forhandler af Angli skjoter og tilbehør, men er da villig til at kigge på din kvalitet og dit design. Gider dog ikke lige smutte til thailand for at kigge på det ;)

Men hvis du nogensinde kommer forbi heroppe og har lidt prøver med er du velkommen til at kigge ind og få en gang dansk kaffe.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:14

Bedankt voor je informatie die ik nieuw aan te sluiten en je post me helpen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)