Vil gerne af med det her nummer 22 76 36 36 Nummeret er startspakke med 49 kr taletid. Bud modtages kun i tråden! Mvh. Emrah
|
Hvor er startpakken hos?
100 kr
Vil gerne af med det her nummer 22 76 36 36 Nummeret er startspakke med 49 kr taletid. Bud modtages kun i tråden! Mvh. Emrah
|
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
Hvor er startpakken hos? 100 kr |
CetaDesign din total leverandør inden for medie.
Jeg byder gerne 500 kr. |
|
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
|
Er din prisafregning inklusiv eller eksklusiv moms? ![]() |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg har ikke så meget forstand på det :D Hvis prisen skal være uden moms skal der så sende en regning på numret :D (sikkert et dumt spørgsmål) Men prisen på det her nummer er inkl. moms.. Mvh. Emrah |
Hej aminoer... Er der virkelig ikke flere der vil byde på det her gode nummer ??? 22 76 36 36 Mvh. Emrah |
Uanset om der var eller ej, stoppede din auktion kl. 20. i går Synes da også 500 for det nummer er mange penge, det er jo ikke engang et specielt godt nummer, kan gå ned til TDC og få et bedre gratis
|
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Den med incl og excl moms , jeg står som privat person inde ved en plæneklipperservice og han lover en masse priser ham den venlige person bag disken. Da jeg så kommer tilbage dagen efter viser det sig at han har stået og lovet mig priser uden moms , jeg var tosset, var det forkert af mig at blive sur var han i sin gode ret ?
|