Her er et hint. Postmand Per peger på hans kodeord der består af fem bogstaver. Hvad fanden kan det være? papir? breve? slips? bildr? jakke? Mulighederne er mange, men de er hverken sproglige kreative og IT-nørdet. |
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:Ja, jeg opfinder mange sjove kreative opgaver bare sådan for hyggens skyld, og fordi at jeg gerne vil udvikle min kreativitet.
Jeg har lige fundet denne her frem.
Det er postmand Per som du nok kan se. Postmand Per har sådan lige lidt for sjovt oprettet en email-konto fordi at det er sådan en lidt hurtige måde at sende brevene afsted på.
Postmands Pers kodeord består af fem tegn ***** - hans kodeord er noget der er på selve billedet, det kunne feks være taske - men det er det altså bare ikke.
Denne opgave er sådan lidt IT-nørdet, og dem er der jo en del af herinde såvidt jeg har forstået.
Opgaven er rimlig sproglig og kreativ.
Og det har selvfølig noget at gøre med post at gøre - Ham postmand Per er jo total miljøskadet efter mange år som postbud.
Ja, jeg er rimlig håbløs til at give hints til folk, men jeg håber da man kan regne kodeordet ud alligevel.
Her er et hint. Postmand Per peger på hans kodeord der består af fem bogstaver. Hvad fanden kan det være?
papir? breve? slips? bildr? jakke?
Mulighederne er mange, men de er hverken sproglige kreative og IT-nørdet.