Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille søndags grin!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Ja, jeg opfinder mange sjove kreative opgaver bare sådan for hyggens skyld, og fordi at jeg gerne vil udvikle  min kreativitet. 

Jeg har lige fundet denne her frem.

http://bildr.no/view/612880

Det er postmand Per som du nok kan se. Postmand Per har sådan lige lidt for sjovt oprettet en email-konto fordi at det er sådan en lidt hurtige måde at sende brevene afsted på.

Postmands Pers kodeord består af fem tegn ***** - hans kodeord er noget der er på selve billedet, det kunne feks være taske - men det er det altså bare ikke.

Denne opgave er sådan lidt IT-nørdet, og dem er der jo en del af herinde såvidt jeg har forstået.

Opgaven er rimlig sproglig og kreativ.

Og det har selvfølig noget at gøre med post at gøre - Ham postmand Per er jo total miljøskadet efter mange år som postbud.

Ja, jeg er rimlig håbløs til at give hints til folk, men jeg håber da man kan regne kodeordet ud alligevel.

Her er et hint. Postmand Per peger på hans kodeord der består af fem bogstaver. Hvad fanden kan det være?

papir? breve? slips? bildr? jakke?

Mulighederne er mange, men de er hverken sproglige kreative og IT-nørdet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:44

Ja, jeg opfinder mange sjove kreative opgaver bare sådan for hyggens skyld, og fordi at jeg gerne vil udvikle  min kreativitet. 

Jeg har lige fundet denne her frem.

http://bildr.no/view/612880

Det er postmand Per som du nok kan se. Postmand Per har sådan lige lidt for sjovt oprettet en email-konto fordi at det er sådan en lidt hurtige måde at sende brevene afsted på.

Postmands Pers kodeord består af fem tegn ***** - hans kodeord er noget der er på selve billedet, det kunne feks være taske - men det er det altså bare ikke.

Denne opgave er sådan lidt IT-nørdet, og dem er der jo en del af herinde såvidt jeg har forstået.

Opgaven er rimlig sproglig og kreativ.

Og det har selvfølig noget at gøre med post at gøre - Ham postmand Per er jo total miljøskadet efter mange år som postbud.

Ja, jeg er rimlig håbløs til at give hints til folk, men jeg håber da man kan regne kodeordet ud alligevel.

Her er et hint. Postmand Per peger på hans kodeord der består af fem bogstaver. Hvad fanden kan det være?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:45

Farve?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:52

Michael Grove:

Farve?

WTF - det er desværre forkert. 

Men man skal tænke lidt i en rækkefølge lige som i min WTF-opgave.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:37

Hej igen :-)

Det skulle vel aldrig have noget med banneret at gøre?

F.eks. mobilen?

Et gæt kunne være: ifone (5 bogstaver, lidt kreativt stavet)

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:05

ditbrugtmarked:

F.eks. mobilen?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Jeg kan godt lide dit forslag, men flaget står stadige på halvt. Det er lidt trist og sørgeligt, men sådan er livet jo, men så er der ikke andet for at gå ud drikke en gravøl. Dette her er ikke noget hists, det er bare fordi at jeg er løbet tør for øller, og skal ud og hente nogen nye forsyninger.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:14

ditbrugtmarked:

F.eks. mobilen?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Forresten, inden jeg går ned til 7-11 og køber nogen flere bajer så vil jeg lige pointere at der er tale om en bogstavsrække der hænger samme i et kreativ sproglig ord.

Du ved ligesom den opgave du løste før med WFT der var tænkt som ugedagen på engelsk. Denne opgave rummer også sådan en slags sammentrækning.

Yeah, nu skal jeg fanme ud og købe nogen bajer, jeg er ved at dø af tørst.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:17

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:33

El-manden:

PBS BJ ? :)

Så er jeg tilbage igen, men jeg kollapser nok snart ind i drømmeland. Jeg kan mærke at jeg har fået lidt for meget at drikke efterhånde, og jeg er bange for at jeg ikke helt når at drikke min sidste bajer ud, jeg håber at jeg er frisk nok til at sætte sjatten ud i køleskabet så jeg har den til gode inde jeg går på arbejde.

Nå, men fuck det, jeg bunder sgu bare lortet nu.

Skal vi lige have en omgang "lykkehjul" inden jeg smutter i seng?

Her er TRE af de bogstaver der indgår i ordet. Hahaha, så man i bare de sidte to bogstaver.

P.S

I mogen giver jeg hints til den anden opgaven som om "tændstikmande"

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 22:25

Skal vi lige have en omgang "lykkehjul" inden jeg smutter i seng?

Her er TRE af de bogstaver der indgår i ordet. Hahaha, så man i bare de sidte to bogstaver.

TRE?? kig på Jeres tastatur! Kan I regne det ud nu?

P.S

I mogen giver jeg hints til den anden opgaven som om "tændstikmande"

Det var så i dag jeg skulle give et hint til "tændstikmand"-opgaven. Jeg udsætter lige dette til i morgen beklager, skal lige forberede et hint.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)