For Google, har din titel stort set ingen betydning. Du skal tænke på at din titel skal bruges som et blikfang for din målgruppe.
Sorry, men hvor har du hørt det henne? Jeg kan i hvertfald ikke se at det du siger er korrekt, og har heller ikke set/læst eller hørt noget der skulle antyde at det for Google ikke har nogen betydning for hvordan titlen er opbygget.
Selvfølgelig har det en stor betydning for Google. Da ens titel beskriver hvad siden handler om.Titlen skal skrives så den kommunikere klart og tydeligt til målgruppen
De må selvfølgelig heller ikke være ens (duplicate content) og skal helst indeholde søgeord.
Min mening / svar til trådstarter var bare at han skal tænke på titlen som et blikfang.
Burberry - Burberry london parfume 50ml EDT Burberry - Burberry london parfume 100ml EDT
Eller skulle man ændre det til:
Parfume - burberry - burberry london 50ml EDT?
Giv mig et hint. Jeg ville personlig selv søge efter et specifikt produkt, hvis jeg skulle købe en parfume, men er det ikke også godt at have producenten med, så er man jo dækket helt ind?
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!
Der er ingen grund til at stoppe flere burberry ind der, men skriv fx i stedet:
Parfume - burberry london 50ml EDT ell. Parfume burberry london 50ml EDT
Har du lavet en søgeordsanalyse? for det vil helt klart vise dig hvordan du skal sammensætte dine sætninger. eller det vil i hvertfald give dig et godt hint om hvordan du skal gøre det.
Jeg lavede en MEGET HURTIG analyse lige før, og ja rigtig nok så er ordet parfume det der bliver søgt mest på, men hvad sætninger angår, så skal det være sådan:
producent/mærke parfume altså: burberry london Parfume 50ml EDT
Så har jeg også gjort det rigtigt bare ikke når producenten og parfumen (som i dette tilfælde) hedder det samme.
Men er vi ikke enige om at det er godt at lave en unik beskrivelse? Det bliver det jo i og med jeg hele tiden ændre størrelsen fra 50ml til 100ml til 150ml osv? Så burde man vel undgå noget dublicate content?
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!
Så har jeg også gjort det rigtigt bare ikke når producenten og parfumen (som i dette tilfælde) hedder det samme.
Men er vi ikke enige om at det er godt at lave en unik beskrivelse? Det bliver det jo i og med jeg hele tiden ændre størrelsen fra 50ml til 100ml til 150ml osv? Så burde man vel undgå noget dublicate content?
Det er svært at sige hvor meget der skal ændres i en tekst for at den bliver anset som at være unik. men jeg tvivler dog på at det er nok bare med den lille ændring som at størrelsen bliver ændret.
Sådan som jeg nok ville gøre det, var at produktets størrelse ikke har indflydelse på hvor mange sider der kommer. hvilket så vil resulterer i at der kun er en side til hver type parfume og man så på den side kan vælge størrelse uden den skifter siden. på den måde undgår man DC.
Eller også skal man ændre teksten væsentligt fra størrelse til størrelse.
Men man kan sige at der ikke er nogen beviser på hvor lidt man behøver at ændre teksten for at den ikke bliver set som DC. så det er svært at sige. :)
Burberry - Burberry london parfume 50ml EDT Burberry - Burberry london parfume 100ml EDT Og samtidigt ændre dem hele tiden pga. dublicate content
Eller skal det være sådan her:
Burberry london parfume 50ml EDT Burberry london parfume 100ml EDT
???
Nogen som kan svare på det? af hjertet tak :)
Der er ikke nogen "regel" omkring hvordan man laver en korrekt title.. Din title og brugen af dine søgeord her i skal afspejle sig din hjemmeside som helhed. Normalt ville det ikke gøre noget, at du brugte Burberry to gange i din title, men når du har london, sport, summer osv.. samt 30-50-100 ml osv.. får du søgeordet ind alt for mange gange..
AF DEN GRUND ville jeg ikke vælge at skrive søgeordet to gange, for det står der ret mange gange på andre sider også...
Da de ligner hinanden meget og du kun ændrer på mængden (50-100 ml), ville jeg dog udnytte titlerne bedre, så der kom lidt variation. Her kan du udnytte det ved at smide dit primære ind en ekstra gang men ikke hver gang :)
Burberry london parfume 30ml EDT - En duft af gode priser Burberry london parfume 50ml EDT - Køb Burberry parfumer her Burberry london parfume 100ml EDT - Køb dine parfumer online
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Atak, tusind tak for din lange og fyldige beskrivelse.
Men mener du så jeg skal ændre alle vores 800 produkter med unik beskrivelse efter størrelsen?
Eller er det kun for 30ml, 50ml og 100ml du ville bruge det sidste af titlen på det du skrev?
Den måde jeg har forstået google på er at man skal se det som en bog. En bog som har overskrfiter der ikke er det samme (så ville den også være kedelig at læse) osv osv.
Men modsiger du ikke dig selv ved denne jf. ovenstående? Burberry london parfume 50ml EDT - Køb Burberry parfumer her (der indgår søgeordet 2 gange?)
HJÆÆÆLPPPP nu bliver jeg forvirret hehe...
Burberry - Burberry london parfume 50ml EDT Burberry - Burberry london parfume 100ml EDT
Eller skulle man ændre det til:
Parfume - burberry - burberry london 50ml EDT?
Giv mig et hint. Jeg ville personlig selv søge efter et specifikt produkt, hvis jeg skulle købe en parfume, men er det ikke også godt at have producenten med, så er man jo dækket helt ind?
William (Atak) har allerede givet noget rigtig godt input. Tag udgangspunkt i det.
Og ja, du bør skrive nogle unikke sidetitler og for så vidt også indhold for alle dine produkter. Jeg ved godt, at det tager en krig, så prioritér dine storsælgere først.
Men mener du så jeg skal ændre alle vores 800 produkter med unik beskrivelse efter størrelsen?
Ved godt det tager en krig, men ja, det ville jeg gøre
Dinparfume.dk:
Men modsiger du ikke dig selv ved denne jf. ovenstående? Burberry
london parfume 50ml EDT - Køb Burberry parfumer her (der indgår
søgeordet 2 gange?)
Som jeg skrev, så gør det ikke HVER gang... gør det hver 3. gang måske.. der er som sagt inden regler for hvordan
Du skal huske på, at din hjemmeside "scorer point" hos Google, jo mere du varierer. Jo flere "point" du får, des mere kan du tillade dig... og des mere du kan "få lov til" at tillade, des mere bliver du anset for at være vigtig i søgeresultaterne..
Hvis du varierer godt, kan du altså få lov til at smide "Burberry" ind to gange..
Giver det mening?
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk