Cool, det var ganske nemt at bruge. Jeg har lige tilføjet en lille artikel om cms system og det gik ganske let og uproblematisk. :)
Det kunne da iøvrigt være en sjov service hvis man nu fx kunne vælge at sige: OK jeg vil gerne købe en artikel istedet for at skrive den selv. Så kunne det være at for en pris fx kr. 50,- eller kr. 100,- så skriver i den for dem, hvorefter man som kunde så kan godkende / redigere i den inden den bliver publiceret.
Det var bare lige en hurtig tanke, da jeg egentlig sad og tænke, puha det gider jeg ikke sidde og skrive, men jeg orker heller ikke at få fat i en tekstforfatter nu :)
Der er ved at bliver arbejdet på kontakt, og der kommer nok også noget med nogle spørgsmål og svar.
Det med at jeg skal skrive for jer, vil ikke blive til noget. Ikke i starten. Er nemlig alene om projektet, men hvis der bliver interesse om det, så er det da muligt at jeg kunne hyre en studerende som ville tjene lidt ekstra. Men som sagt så vil det nok blive svært at få det ordentlig igang.
Med tiden vil denne side også blive effiktiv linkbygning, hvis folk vil link tilbage til deres artikel eller forsiden. Når du har skrevet en artikel, det ville hjælpe utrolig meget, Jeg er også igang med at få siden til at pinge til mindst 20 steder. Så der bliver arbejdet lidt på det.
Da dette projekt ligenu ikke kan give mig nogle penge, da der ingen reklamer er på.
Vil egentlig gerne høre hvad folk vil sige hvis der kom en reklame lige under "nye indlæg" bare en lille en.
Med tiden vil denne side også blive effiktiv linkbygning, hvis folk vil link tilbage til deres artikel eller forsiden. Når du har skrevet en artikel, det ville hjælpe utrolig meget, Jeg er også igang med at få siden til at pinge til mindst 20 steder. Så der bliver arbejdet lidt på det.
Er det ik noget med, at A-B linkning ik er smart? Det udvander linkværdien...
Daalle12:
Da dette projekt ligenu ikke kan give mig nogle penge, da der ingen reklamer er på.
Vil egentlig gerne høre hvad folk vil sige hvis der kom en reklame lige under "nye indlæg" bare en lille en.
Du kan sagtens smide reklamer på... Det er der ved de fleste andre artikelsider, oftes i form af Adwords...
Jo mange mener at Direkte linkbytte ikke virker. Tror dog ikke det er 100% ineffektiv, men du skal kun gøre det hvis du har lyst.
Reklamer vil jeg nok ikke bruge adsense, fordi jeg kan jo ikke vide hvad folk skrive og de kan derved få min konto lukket ved at skrive racistisk indhold. Så det bliver noget andet jeg finder på.
Reklamer vil jeg nok ikke bruge adsense, fordi jeg kan jo ikke vide hvad folk skrive og de kan derved få min konto lukket ved at skrive racistisk indhold. Så det bliver noget andet jeg finder på.
Det var ik en opfordring til at bruge Adwords, kun en info om at andre artikel databaser brugte det ;D